Thursday, 2 June 2016

SELERA MAKAN ANAK MAKIN MENINGKAT SELEPAS KUNYAH VITAMIN INI SETIAP HARI

Assalamualaikum semua....

Sapa kenal hensem boy dalam gambar ni? Ni la hero kecik pujaan hati saya. Ashraf Aqil namanya. Baru berumur 2 tahun 6 bulan. Ashraf ni cukup pantang kalau nampak botol vitamin mama dia. Mula lah cari beg merah dia capai Chewable vitamin C. Kadang-kadang tu sekali ngap 2 biji hahaha... Walaupun rasanya macam masam manis sket dia suka. Mungkin citarasa ashraf gitu kot hihihi...





Ni botol pertama vitamin c Ashraf. Actually anak saya ni dia tak terlalu memilih sangat makanan cuma kalau kat rumah memang liat sket la nak makan makanan berat macam nasi.  Tapi ajaibnya sejak dia mula makan chewable vitamin c ni memang asyik mintak makanan ja hihihi....  Mak mana tak suka kan?  Alhamdulillah syukur sangat. Lagi satu minggu lepas suami tak berapa sihat sbb batuk,selsema dan demam. Syukur sangat tak berjangkit pun kat dia. Mungkin jugak antibodi badan dia dah makin bertambah baik kot.


Saya memang suka bila Ashraf nak makan vitamin c ni. Sebabnya bila Ashraf makan secara konsisten ia membantu menyokong sistem pertahanan semulajadi tubuh ashraf. Lagi satu vitamin c ni jugak menggalakkan kesihatan mata,gigi,tulang-tulang gusi, otot-otot dan salur darah. Tahap umur-umur camni tumbesaran mereka sangat pesat. Rugi kalau tak mulakan pengambilan makanan berzat dan suplemen mulai daripada sekarang. Lagi satu setiap kali kita mengunyah Shaklee Chewable Vita C Plus ni air liur akan memudahkan pemecahan vitamin C dan membantu untuk serapan sebaik saja sampai ke usus kecil. Makanya penyerapan sangat optimum gitu.


Ada sesapa nak bagi anak2 vitamin jenis kunyah roger la saya. Harga pun murah ja tau. Hanya RM37.50 (tak termasuk pos) untuk 120 biji. Murah kan? Vitamin berasaskan bahan semulajadi, tanpa bahan pengawet dan dijamin selamat. Saya yakin dan dah cuba. Anda bila lagi?

Ok la lain kali saya sambung bebel lagi ya. Selamat berpuasa semua.

Umi Kalsom
017 4997159
Pengedar Shaklee Di Puchong
COD Area : Puchong, Bandar Kinrara, Saujana Putra, Putra Height, Shah Alam
FB : Umi Kalsom Awang Hat
FB Page :Pengedar Shaklee Puchong - 0174997159
Instagram : www.instagram.com/@umikalsomawanghat

0 comments:

Post a Comment

Follow by Email

Copyright © Mama Ashraf.blogspot.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com