Monday, 6 June 2016

CAROTOMAX SHAKLEE VITAMIN UNTUK MATA YANG SIHAT

Assalamualaikum w.b.t

Carotomax Shaklee makin glamer sekarang ni. Makin terbukti kehebatan Carotomax ni. Eh tetiba ja terus melalut tentang Carotomax. Maaf ya kawan-kawan. Over excited pulak kita. Bukan apa si botol kecil comel lote Carotomax ni dah makin jadi buah mulut sekarang ni di kalangan mereka yang tengah mencari penyelesaian terhadap masalah mata mereka. Betul kah Carotomax shaklee vitamin untuk mata yang sihat?

Sebelum saya melalut lebih lagi meh saya nak leraikan kerisauan atau kebimbangan tentang kandungan yang ada dalam Carotomax dan juga keistimewaan aka manfaat utama Carotomax. Teruskan membaca hokay. Banyak lagi kupasan menarik selepas ni.

MANFAAT UTAMA


  • Mempertingkatkan penglihatan. Ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap.
  • Membantu mengurangkan penyakit kulit. Pengambilan ikut dos yang dibenarkan mampu mengurangkan keradangan akibat penyakit kulit.
  • Melindungi Epithelial dengan memelihara lapsan luar kornea, rongga oral,usus,perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, dan merawat ulser saluran usus.
  • Melawan kanser dan oksidasi. Pengambilan beta karotene mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ia juga mengurangkan serangan radikal bebas dan singkirkan sel-sel yang dah mati.
  • Menghalang infeksi dengan merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan gejala penyakit kronik seperti sakit jantung, batuk,asma, asma dan selsema.
  • Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut,kulit membran mukosa, gigi yang sihat, gusi dan sistem produksi
  • Ia juga membantu penghasilan sperma yang sihat.

APA YANG ADA DALAM CAROTOMAX?



Dalam setiap kapsul Carotomax ada 6 jenis Carotenoid untuk kesihatan mata

  1. Alpha Carotene - Untuk penglihatan mata,mata sihat serta menghalang degenerasi penglihatan
  2. Beta Carotene - Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka, mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat
  3.  Lycopene - Bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ,serviks yang kuat, kitaran jantung dan sistem imun serta mengurangkan penyakit kalenjar prostat
  4. Astaxanthin - Karotenoid astaxanthin dituai/dihasilkan daripada mikroalga laut, sumber yang poten dan tulen. Kelebihannya ialah melindungi kerosakan oksidasi kolestrol LDL
  5. Lutein - Menyekat katarak,AMD ( Age related macular disease/ penyakit makular berkaitan umur) dan glaukoma
  6. Zeaxanthin - Melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya. Ia juga bertindak mengurangkan risiko kanser payudara ovari, endometrial dan serviks.

Satu kapsul Carotomax bersamaan dengan = 714 biji buah Aprikot = 89 biji buah Rasberi = 285 biji Buah Limau Gedang = 102 Hidang Pisang =  1 potong Ikan Salmon. Hebat kan? Kandungannya sangattttttt padat tau.


Macam mana rasa teruja tak? Kalau masih belum yakin lagi jom kita review pulak senarai panjang berjela beberapa testimoni mereka yang dah cuba Carotomax ni. 


HIMPUNAN TESTIMONI MEREKA YANG DAH MENCUBA CAROTOMAX


Testimoni 1 - Carotomax bantu Miss Syazzriena menghilangkan masalah muka berlubang-lubang akibat kesan jerawat. Lagi seronok beliau dah tak perlu pakai spek lagi. Masalah rabun dah tiada langsung dah.


Testimoni 2 - Miss Wani beli Carotomax untuk ayah beliau yang ada brain tumor yang dah effect mata kanannya. Doktor cakap takde harapan lagi nak melihat lagi. Tapi Miss Wani bijak dan tak putus asa. Dia bagi ayahnya makan Carotomax. Alhamdulillah ayah beliau dah nampak semula walaupun still kabur. Sampaikan doktor pun tak percaya. Kuasa Allah kan.




Testimoni 3 - Rabun silau kak ngah dah takde setelah cuba Carotomax. 





Testimoni 4 - Dah boleh tengok komputer selepas 2 minggu cuba Carotomax




Testimoni 5 - Mata dah tak letih lagi  sejak mula consume Carotomax.





Testimoni 6 - Mata Lebih cerah dan pandangan lebih clear





Testimoni 7 - Kulit Makin Cerah selepas 10 hari cuba Carotomax. Sis ni bagus sangat tau. Minum air minimum 3 litre. So cepat ja dapat kesan positif


Cukup dah kot 7 testimoni untuk kali ni. Nampak tak bukan sekadar rabun kurang ramai ja yang dapat effect kulit makin lawo. So rasa-rasanya rugi tak kalau tak cuba? Kalau rasa rugi tu baik la cepat-cepat cuba Cik Carotomax ni. In Sha Allah Carotomax Shaklee vitamin untuk mata yang sihat serta kesihatan tubuh badan kita.



Sapa yang berminat boleh lah hubungi saya seperti maklumat di bawah ni. Assalamualaikum.


Umi Kalsom
017 4997159
Pengedar Shaklee Di Puchong
COD Area : Puchong, Bandar Kinrara, Saujana Putra, Putra Height, Shah Alam
FB : Umi Kalsom Awang Hat
FB Page :Pengedar Shaklee Puchong - 0174997159
Instagram : www.instagram.com/@umikalsomawanghat

0 comments:

Post a Comment

Follow by Email

Copyright © Mama Ashraf.blogspot.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com