MUDAHNYA BERBISNES HANYA DI HUJUNG JARI

Bulan puasa ni memang malas sket nak menapak ke HQ Shaklee kat Sunway. Kalau tak memang tiap2 minggu muka cek Umi menapak kat sana hihihi.... Semalam pi shaklee buat pertama kali bulan ni

Apa yang buat saya suka order online ni adalah sebab jimat masa kita dan barang cepat sampai. Selalunya kalau saya buat order sebelum pukul 12 tengahari esoknya mesti dah sampai. Customer mesti lah hepi hihihi...

Selalunya saya memang akan beli lebih untuk buat stok produk-produk yang memang laku keras banyak2. Contohnya herbal blend cream. Sekali order minimum 5 kiub. Sebabnya ikut pengalaman saya mostly customer herbal blend memang lebih suka cod atau nak post time2 tu jugak. Dah tau dah trend dia camna hihihi....

Lagi satu saya selalunya akan buat buffer stok kat rumah stok2 produk yang memang ada buyer tiap2 bulan atau saya sendiri makan jugak. Contohnya B Complex,Vitamin C,Herbal Blend, Ostematrix,esp dan alfalfa. Gitula ceritanya.....

Apapun tq Shaklee memudahkan kami pengedar shaklee penuhi permintaan customer dengan pantas dan efisien. I lap u shaklee mmmmuuuuah....

Mudah kan? Kalau takde internet kat rumah gun telefon pun tetap boleh order produk pesanan customer kita.

Bagi yang berminat nak cuba bisnes mudah ni jom hubungi saya Umie 017.4997159. Saya akan guide anda cara untuk berbisnes dengan betul dan mudah.

No comments:

Post a Comment