KEISTIMEWAAN VIVIX YANG TIADA PADA SUPLEMEN LAIN

Assalamualaikum,

Bertemu lagi kita hari ni. Alhamdulillah bulan puasa macam ni waktu rehat sentiasa ada luang waktu. Jadi dapatlah saya kongsi serba sedikit info dan maklumat yang bermanfaat buat semua. Lagi satu naka habaq ni entry ku yang ke 100. Hihihi... Bersyukur sangat tau. Maklumlah dah lama biaq dia bersawang. 

Siapa pernah dengar atau pernah minum Vivix Shaklee? Atau pernah nampak kawan-kawan pengedar Shaklee kongsi tentang kebaikan Vivix Shaklee? Perasan tak banyak penyakit yang dapat dikurangkan simptom-simptomnya malah ada yang sembuh selepas minum Vivix? Opps.... saya tak claim ya Vivix ni mampu merawat penyakit kerana Vivix adalah suplemen, makanan tambahan untuk memperbaiki kesihatan tubuh badan kita. Jadinya hari ni saya nak buat ulangkaji keistimewaan Vivix yang tiada pada suplemen lain yang membuatkan ia begitu tersendiri. Jom baca lagi.


CARA VIVIX BERTINDAK TERHADAP TUBUH BADAN KITA SANGAT ISTIMEWA



Vivix bertindak sehingga ke akar umbi kerana terus sampai  kepada sel-sel badan kita. Tahu kan tubuh badan kita ni terdiri daripada berjuta-juta sel yang kemudiannya membentuk organ-organ, sel darah dan seterusnya melengkapkan satu sistem badan manusia yang sangat kompleks.

Vivix bertindak melalui 4 cara : 



1. Memperbaiki dan melindungi sel DNA 


Vivix bertindak membaiki dan melindungi sel dari dirosakkan oleh radikal bebas. Ini bukan bermakna sel kita langsung tak rosak jika kita ambil Vivix. Kadar kerosakan akibat radikal bebas diperlahankan dan dilindungi oleh resveratrol dan polyphenol yang ada dalam Vivix.  Ini antara fungsi Vivix yang tiada dalam mana-mana suplemen lain. Cuba baca gambar kat bawah ni. Telomeres ni seakan "cap" yang merupakan penjaga sel DNA . Vivix berfungsi memastikan "cap" atau telomeres ini sentiasa panjang dan sel DNA sentiasa dilindungi daripada serangan radikal bebas. Jika ada sel-sel DNA kita mati dan takde sel baru yang terbina makin pendek lah teomeres kita. Dari situ lah radikal bebas mudah serang sel DNA kita.





2. Kesan Positif terhadap pengawal genetik


Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Resveratrol yang ada dalam Vivix bertindak melambatkan penuaan dan menjadikan kulit lebih sihat.





3. Penghasilan Tenaga (Mitochondria)


Mitochondria (penjaga tenaga)  di dalam sel menghasilkan tenaga yang kit perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel juga menurun. Ramuan yang ada dalam Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tenaga di dalam sel.



4. Penimbunan Protin AGE


Penimbunan berlebihan protin AGE (Advanced gylcation end prducts) boleh menyebabkan kerosakan sel tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan memendekkan umur. Ramuan Vivix adalah 10X lebih kuat dari Resvaratrol (Kandungan unik dalam anggur "Muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.



RAMUAN ISTIMEWA VIVIX YANG TAKKAN JUMPA DALAM SUPLEMEN LAIN



Ini antara keistimewaan Vivix yang super duper special. Ramuan yang ada dalam Vivix sangat hebat. Saya terangkan lebih details kat dalam poster kat bawah ni. Speechless sangat dengan keistimewaan yang sangat dahsyat dalam Vivix ni.

















Banyak kan keistimewaan bahan-bahan yang ada dalam Vivix? Memang setanding dengan harga yang ditawarkan. Jom saya terangkan lagi keistimewaan Vivix yang ohseme ni.



APA ITU RESVERATROL? HEBAT SANGAT KE?



Resvaratrol adalam kumpulan sebatian yang dikenali sebagai polifenol. Sebatian ni mempunyai ciri-ciri antioksidan yang tinggi dan mampu melindungi tubuh kita daripada sebarang kerosakan yang disebabkan oleh peningkatan risiko penyakit kritikal seperti kanser, sakit jantung, dan macam-macam lagi. 









Macam mana hebat tak Vivix? Memang tak hairan lah sesapa yang pernah try Vivix pasti akan repeat order. Bagi diorang kesihatan sangat bernilai dan tak terbayar dengan wang ringgit.

Jika dah ada keterujaan tu cepat-cepat lah hubungi Umie 017.4997159 ya. In Sha Allah anda akan dapat layanan istimewa dengan konsulatasi yang lengkap.

In Sha Allah dalam entry lepas ni saya akan kupaskan macam mana Vivix bertindak menolong mereka yang sedang mengalami penyakit berbahaya dan serius. Wallhualam.

Sehingga bertemu lagi ya kawan-kawan :)

Umi Kalsom
017 4997159
Pengedar Shaklee Di Puchong
COD Area : Puchong, Bandar Kinrara, Saujana Putra, Putra Height, Shah Alam
FB : Umi Kalsom Awang Hat
FB Page :Pengedar Shaklee Puchong - 0174997159
Instagram : www.instagram.com/@umikalsomawanghat

No comments:

Post a Comment