Tuesday, 21 June 2016

BASIC H PENCUCI SERBAGUNA DAN SELAMAT.GERENTI BERBALOI



BIBIK PALING MURAH DI PASARAN


Pagi tadi jengah bilik air. Baru perasan bibikku dah tinggal suku je lagi nak habis. Alamak !!!!!!!!! . Acah je hihihi... Tau tak walaupun tinggal suku macam tu ja bibik comel ku aka Basic h ni boleh bertahan untuk kurang2 pun 2 bulan lagi tau. Nape ???? Tak percaya ka? Takpa satgi kami cerita satu persatu kenapa kami dah tak tukar lain sejak guna bibik nan satu ni.

Korang tau kan kebanyakan bahan pencuci serbaguna kat pasaran sekarang ni ada toksin yang boleh meresap masuk ke dalam badan melalui sistem pernafasan atau kulit. Kebanyakan pelarut sintetik memang boleh mengganggu keseimbangan sistem hormon kita. Nampak remeh kan? Apatah lagi kalau ada baby kat rumah yang baru dok belajar merangkak. Lagi la terdedah.

Apa perbezaan Basic H Yang Buat Saya Terus Taknak Yang Lain?



SELAMAT


✅ Tiada toksik
✅ Tiada gas beracun
✅ Tanpa bahan kimia berbahaya
✅ Tanpa bahan pewangi
✅ Lembut pada tangan
✅ pH yang seimbang
✅ Langsung takde klorin


BERKESAN


✅ Berkesan hilangkan kotoran berminyak
✅ Sangat pekat - 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air


MESRA ALAM


✅ Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
✅ Biorosot
✅ Bungkusan/botol boleh dikitar semula
✅ Tanpa bahan pewarna
✅ Selamat untuk sistem septik dan pembentungan


Ni la antara sebab saya setia dengan basic h sejak pertama kali bersua dan menggunakannya. Haa... Lagi satu. Kalau pakai pencuci biasa untuk cuci lantai mesti kena bilas 2 kali kan? Bila guna basic h cuci sekali ja pun dah cukup. Tak perlu bilas lagi.

Sejak pakai basic h saya dah tak beli lagi pencuci tandas,toilet bowl,clorox,pencuci lantai,pencuci cermin, pencuci kereta. Semuanya saya guna basic h ja.

Jimat ke jimat?

Begitulah kisahnya percintaan dan kenapa saya begitu setia dengan setiap produk shaklee. Tak kenal maka tak cinta kan....

Antara Himpunan Testimoni Basic H












Kalau rasa teruja boleh wassap Umie 017.4997159 tau. Banyak lagi kegunaan Basic h seperti untuk basuh kereta, elakkan semut masuk rumah, kurangkan panas badan bayi, cuci cermin, cuci bilik air, cuci mangkuk tandas dan banyak lagi lah.....

So kalau nak dapat sebelum raya kenalah order cepat-cepat ya. Selamat berpuasa semua. 

Umi Kalsom
017 4997159
Pengedar Shaklee Di Puchong
COD Area : Puchong, Bandar Kinrara, Saujana Putra, Putra Height, Shah Alam
FB : Umi Kalsom Awang Hat
FB Page :Pengedar Shaklee Puchong - 0174997159
Instagram : www.instagram.com/@umikalsomawanghat

0 comments:

Post a Comment

Follow by Email

Copyright © Mama Ashraf.blogspot.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com