Wednesday, 7 September 2016

KENAPA SAYA SUKA SANGAT TENTANG ESP

Dulu sebelum kenal Shaklee selalu saya dengar cakap2 jangan banyak minum soya waktu hamil. Nanti bila bersalin anak mudah dapat penyakit kulit. Mudah dapat alahan kulit.

Tapi bila saya dah mula kenal Shaklee dan mulai consume ESP susu soya berasaskan kacang soya perception saya terus berubah. Actually apa yang orang dok cakap2 tu merujuk kepada soya yang bersifat gmo.

Apa tu gmo?



Gmo tu gentically modified organism iaitu dna asal soya tu dah bercampaur dgn dna lain. Sifat asal telah berubah dan memudaratkan. Penghasilannya pulak takde dipantau rapi. Akibatnya ramai yang mendapat masalah alahan kulit dan berisiko untuk mendapat masalah kesihatan lain untuk jangkamasa panjang.

Lain dengan ESP ni tau. Sebab ESP ni bersifat non-gmo tau. Penghasilan pun menggunakan suhu yang sangat rendah sebab xnk segala nutrien dan bioflavonoid dalam kacang soya teroksida dan rosak macam tu ja.



Tu salah satu ja yang buat saya yakin soya ESP berbeza berbanding soya lain. Nak tahu apa lagi jom baca entry kat bawah ni. Korang mesti teruja 

Kenapa ESP Istimewa Berbanding Soya Biasa?

Pssst.... Bulan ni ada promosi ESP tau. Beli 6 dapat percuma 1 tong (jimat RM150) atau beli 2 dapat 5% diskaun.

Jangan lupa grab tau....

Umi Kalsom
017 4997159
Pengedar Shaklee Di Puchong
COD Area : Puchong, Bandar Kinrara, Saujana Putra, Putra Height, Shah Alam
FB : Umi Kalsom Awang Hat
FB Page :Pengedar Shaklee Puchong - 0174997159
Instagram : www.instagram.com/@umikalsomawanghat
Location: Taman Saujana Puchong, Puchong, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Follow by Email

Copyright © Mama Ashraf.blogspot.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com