Monday, 5 September 2016

AKIBAT MENGAMBIL SET MENYUSU SHAKLEE

Assalamualaikum.

Kan saya dah cakap banyakkkkk kali.... Awak taknak dengar uhuhuhu....

Bila amik set menyusu Shaklee ini lah akibat yang terpaksa awak tanggung.



Jangan cakap akak tak habaq tau.

Ini memang kisah benar. Selalu sangat saya dengar. Amik set menyusu Shaklee tapi terrrr....

  • Parut Jerawat terhilang tanpa sengaja
  • Tona kulit ter jadi sekata pulak
  •  Kulit muka dah tak berminyak lagi
  •  Kulit wajah berseri tak perlu makeup lagi
  • Suami makin sayang ehem2...

Tu la saya selalu dok cakap. Bila consume produk Shaklee selalunya target nak satu ja tapi banyak plak kebaikan yang dapat hihihi...




Tengok la akak manis ni. Anak 3 tapi lagi cun banding waktu anak dara tau hihihi...


Bukan saya cakap kosong. Ini buktinya. Dan saya sendiri pun dah cuba set ni. Memang kebaboom...

So takyah pikir panjang2 lagi. Jom beli dengan saya set lengkap menyusu + cantik ni cepat2. Kalau nak tahu khasiat penuh set Menyusu klik kat sini >>> Set Menyusu Lengkap Shaklee

Anda layak dapat consultation percuma dari saya secara berterusan :). Jangan tunggu lama2x... Nanti lama2 nanti anda kerugian :)

Wassalam

- Hubungi -

Umi Kalsom Awang Hat
Pengedar Shaklee Sah Anda

SMS/Call/Whatsapp:
017-4997159

Email:
umie5zal@gmail.com

Location: Taman Perindustrian Pusat Bandar Puchong, Puchong, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Follow by Email

Copyright © Mama Ashraf.blogspot.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com