Saturday, 6 August 2016

KAKAK GEMBIRA ADIK SEMAKIN BIJAK BELAJAR SEJAK MAKAN OMEGA GUARD

Assalamualaikum.

Tak jadi lumrah kanak-kanak gemar bermain. Mereka kurang fokus dalam belajar. Apa yang diingat cuma lah bermain dan bermain. Lagi menjadi-jadi bila bila berada dalam kelompok yang ramai. Mula lah ligat nak buat itu ini. Dah nak senja baru nampak batang hidung kat depan pintu rumah.



Macam Sis Shida Seth ni dia runsing tengok anak lelaki beliau yang baru Tahun 1 susah benor nak fokus belajar dan lambat tangkap apa yang cikgu ajar. Dia amik keputusan bijak dengan bagi adik lelaki beliau makan Omega Guard. Alhamdulillah memang nampak sangat banyak perubahan pada adik lelaki beliau. Sekarang ni mulut asyik nak mengeja, rajin baca buku dan sokmo mintak akaknya ajar itu ini. Daya tumpuan adik sis Shida pun dah makin meningkat. Sebagai kakak mesti la dia hepi kan. Terus dia nekad supply Omega Guard untuk adiknya makan hari-hari.

Testimoni Sis Shida Seth tentang adik lelaki beliau yang makin rajin belajar

 setelah makan Omega Guard


Omega Guard ni memang sangat bagus untuk perkembangan otak dan minda kanak-kanak. Sebabnya Omega Guard mengandungi Omega 3 yang kaya dengan DHA & HPA untuk membolehkan sel-sel otak bercantum dengan lebih pantas.  Hasilnya mereka lebih fokus,tekun, perkembangan memori mereka meningkatkan serta stress ketika belajar berkurangan.


Untuk maklumat lengkap Kebaikan Omega Guard Shaklee Klik  >>> DI SINI




Bukan Sis Shida Seth saja yang memilih menjadikan Omega Guard sebagai supplemen untuk perkembangan minda anak-anak. Jom baca himpunan testimoni kat bawah ni.










Sekiranya berminat untuk mencuba boleh la hubungi saya untuk dapatkan Omega Guard anda. Konsulatasi eksklusif dan istimewa menanti anda :).

Untuk pertanyaan lanjut dan konsultasi eksklusif, hubungi saya di 

- Hubungi -

Umi Kalsom Awang Hat
Pengedar Shaklee Sah Anda

SMS/Call/Whatsapp:
017-4997159

Email:
umie5zal@gmail.com

Shaklee ID:
1096881

0 comments:

Post a Comment

Follow by Email

Copyright © Mama Ashraf.blogspot.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com