Friday, 7 April 2017

PATUT KAH CEREWET SEBELUM BELI PRODUK KESIHATAN?

Apa???Boleh Cerahkan Kulit Sampai Nampak Urat Hijau Dalam Masa 3 Hari????😱😱😱😱

Sapa pernah nampak headline Iklan "Putihkan Kulit Hingga Nampak Urat Hijau Dalam 3 Hari", Putih Mulus seputih Salju Kurang Seminggu", dan banyak lagi tagline seangkatan dengannya?

Pastu korang perasan tak ramai sangat yang pm.beribu-ribu yang pm. Mau lenguh tangan admin reply komen sorang2.

Masyarakat kita memang terkenal dengan sentiasa nak kesan yang cepat,obses cantik,obses putih tanpa amik kira kesan pada tubuh badan.




1)Perlu Berkira (cerewet)


Bagi saya perlu sangat berkira untuk beli produk kecantikan atau produk penjagaan wajah ni. Berkira tu bukan maksudnya fokus pada harga semata-mata tapi berkira dengan mengambil tahu serba serbi tentang apa bahan-bahan yang digunakan,cara penyedian, ada tak #landmarkstudy dan adakah terdapat kesan jangkamasa panjang pada tubuh badan. Penting tau amik tahu pasal benda-benda nih. Korang nak ke sapu paraben, merkuri kat muka korang????? Mintak simpang la kan.

2) Ambil Tahu Pasal Syarikat Pengeluar/Pengedar


Jangan tak tahu sekarang cukup mudah nak hasilkan produk sendiri. Just rebrand jer. Kebanyakannya amik dari kilang yang sama uhuhu... So saya nasihatkan sila berhati-hati dan PLEASE SILA CEREWET tentang bab2 gini.


Pastikan korang pilih produk yang dikeluarkan oleh syarikat yang berwibawa, ada kajian #landmarkstudy, dihasilkan bukan produk segera tapi makan masa bertahun-tahun demi nak dapatkan yang terbaik.

SET NUTRIWHITE PILIHAN TERBAIK



Jika korang still berkira-kira produk yang mana nak pilih pilih ja #nutriwhiteshaklee. Produk yang tak perlu digembar gemburkan lagi. Ada #landmarkstudy u... Bukan calang-calang produk tau. 3 tahun masa yang diambil untuk hasilkan produk nutriwhite nih. Memang dijamin selamat dan berkesan.

Kalau nak baca pengalaman saya menggunakan Nutriwhite boleh klik di sini >>> Pengalaman Menggunakan Set Asas Nutriwhite dan  juga sharing #shakleefeect ahkak cantek yang dah lama konsisten guna set klik di sini >>> Nutriwhite Liang Makin Mengecil Sejak Konsisten Guna Nutriwhite
Nak tahu kehebatan Nutriwhite kena lah cuba dulu 😉. Boleh hubungi Umie di 017.4997159 untuk dapatkan nutriwhite. Confirm pueh hati. Iools pengguna nutriwhite tau. Sangat 👍👍👍👍👍.


10 comments:

  1. memang kena ambil berat dear sebab wajah inilah jeles kelihatan terpampang dan keyakinan kita juga bermula dari wajah

    www.neezalife.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu. Kang tak pasal-pasal muka dan dalaman pun affected kan..

      Delete
  2. Memang perlu kita cerewet sebab benda ni melibatkan kulit kita dan kesihatan. kalau salah pilih habis rosak satu muka dan keyakinan diri pun boleh menurun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju sangat. Keyakinan tu memang boleh ajtuh kalau muka bermasalah nih.

      Delete
  3. Umi
    Memang betul. Sekarang semua nak cepat. Hasilnya cepat musnah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan... kita yang perati pun dah risau. buat apa kalau cantek tapi kesihatan sebagai galang ganti.

      Delete
  4. salah pilih produk nanti muka yang rosak...muka takleh nak sorok pulak tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju. Nanti down ja kalau muka bermasalah.

      Delete
  5. Untuk yang namanya kesihatan kita memang harus cerewet Kak, tidak laki-laki ataupun wanita. Salam kenal ya Kak...

    ReplyDelete

Follow by Email

Copyright © Mama Ashraf.blogspot.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com