PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG, PENGHANTARAN SEHINGGA KE PINTU RUMAH

Assalamualaikum kepada semua pembaca setia blog umie. Juga kepada pengunjung yang baru pertama kali menjengah masuk blog umie. Jutaan terima kasih umie ucapkan buat semua.

Nak tanya la ada lagi tak yang tak tahu umie ni sebenarnya Pengedar Shaklee? Ini berita gembira buat semua warga Puchong yang selama ni terpaksa beli Shaklee dari pengedar yang jauh... Untuk pengetahuan korang semua umie adalah Pengedar Shaklee Puchong yang aktif. So lepas ni korang takyah susah hati atau risau vitamin lambat sampai. Roger ja Umie. Penghantaran sehingga ke pintu rumah anda chewahh... 




Kalau korang semua tak yakin eh betul ke dia Pengedar Shaklee? Ke temberang ja... Korang boleh lawat FB Page umie dengan klik >>> Kekal Sihat Selalu. Banyak maklumat yang korang boleh dapat dari FB Page umie tau.

Dan jika korang nak tau perkongsian umie tentang testimoni atau pengalaman umie sediri menggunakan Shaklee korang boleh lawat Facebook personal umie dengan klik >>> Umi Kalsom Awang Hat. Hampir 90% produk Shaklee umie dah cuba tau. Sebab moto umie mudah ja guna dulu rasai sendiri dan share kebaikan dengan semua. In Sha Allah dalam umie berbisnes paling umie pentingkan ialah keberkatan. Semua testimoni yang umie share semuanya adalah benar dan takde unsur penipuan. 

lagi satu jika korang shopping Shaklee dengan Umie korang akan dapat konsultasi secara ekslusif percuma dari umie. Umie akan guide dari cara makan, pantang larang dan sebagainya. Don't worry umie sangat mementingkan Service after sale.

So takmo membebel lagi. Meh save nombor umie ya. 017 499 7159... Nak Shaklee roger umie ya.... Psttt kalau yang bukan Puchong pun boleh ajer. Perkhidmatan pos disediakan ke Seluruh Malaysia dan Sabah Serawak.


Pssst.... bulan March 2018 akan masuk Set Skincare baru iaitu Youth. Produk ni brest sangat-sangat.. Nantikan entry khas tentang Youth di blog umie ya... ok korang Selamat berhujung minggu.... 

No comments:

Post a Comment