AKHIRNYA AKU DI SANA......

Sekian lama saya nanti saat ini.... Sejak join Shaklee awal Januari 2014 saya langsung tak menoleh ke belakang lagi... Saya bergerak perlahan-lahan... Banyak kali tersungkur... Rebah ke bumi....

Banyak kali menerima rejection dari orang disekeliling saya....
Tak kurang jugak yang pandang rendah pada usaha saya nak buat Shaklee.. Sedih bila ingat balik semua tu. Tapi itu semua langsung tak mematahkan semangat saya... Saya jadikan rejection, tanggapan orang yang memandang rendah pada saya sebagai pembakar semangat... Saya nak buktikan betapa saya dah buat pilihan yang tepat.

Bak kata Master Adilah Manaf semasa Master Celebration beliau baru-baru ni jika sekarang anda datang sebagai distributor Shaklee jangan risau satu hari nanti anda akan ada di sini meraikan master celebration anda sendiri. Allahuakbar... menusuk ke kalbu kata-kata insan yang hebat ni uhuhuu....

Actually 7 Oktober 2017 yang lepas saya dapat jemputan untuk menerima award kenaikan pangkat saya yang pertama sebagai SUPERVISOR. Seronoknya tak tau nak cakap la. Sebab dah lama saya mengidam untuk naik pentas terima award. Finally I did it...


Ni la sijil SUPERVISOR yang saya cakap tadi... Speechless bila dapat sijil ni.



Nampak yang sebelah kiri sekali pegang budak lelaki sorang? Itu La saya :)

Kalau orang tanya perasaan saya la... Susah nak jawab. Sebak,sedih pun ada. Tau kenapa saya sedih? Sebab saya tak dapat nak angkut anak perempuan saya naik sekali kat stage. Sebabnya saya terpaksa tinggalkan Alysha kat rumah pengasuh sebab dia demam. Saya berazam pada diri saya PASTI NAIK STAGE LAGI dengan Alysha dan Ashraf pulak.

Saya mohon kawan-kawan yang baca entry saya ni doakan saya berjaya panjat lagi tangga demi tangga dalam hierarki Shaklee sehingga mencapai Master. Tq pada yang sudi doakan saya sob3x.... (tulis sambil menahan sebak).

Jom layan gambar yang saya ambil sepanjang event berjalan. Kalau korang nak jugak lakar kejayaan macam saya anytime ja boleh whatsapp saya di 017.499 7159. Kita berjaya bersama-sama. Sorang lagi Anak Shaklee saya tak dapat hadir iaitu Siti Khadijah. I wish your turn will be next yunk :).



Bakal leader dalam team #gegarsuperlady :)



My mentor, my nanny, my friend. She is adorable



Antara orang kuat di sebalik apa jua yang saya capai selama ni. Thanks uoools




Hero kecik nak mandi kolam hahaha...



Posing dalam dewan sebelum event start



Sempat posing kat tepi kolam renang sambil tayang Vitamin C hihi...

Cukup la kot hihihi... Nantikan next entry saya okay. Da....


Umi Kalsom Awang Hat
Pengedar Shaklee Puchong
017-499 7159



2 comments:

  1. Congratulations! You Deserve it ! :)

    From:
    https://nondramagirl.blogspot.co.id/

    ReplyDelete