MASALAH SUSAH NAK MEMBUANG DARI ZAMAN ANAK DARA SELESAI GARA-GARA HERBLAX

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni saja nak share testimoni yang best giler pasai Herblax. Sapa pernah try Herblax? Best kan......

 Gini ceritanya kawan saya ni (nama dirahsiakan) memang ada masalah membuang yang sangat kritikal. Memang ni masalah dia dari zaman bujang lagi. Macam2 produk dia makan sebelum ni. Kadang-kadang lebih dari seminggu dia tak membuang. Memang kesian weh. Sebab tu dia jeles saya tiap2 hari berkali-kali melawat tandas hihihi... Jangan marah ye awak.


Nak dijadikan cerita hujung bulan lepas saya approach dia untuk cuba herblax. Mula2 dia macam tak konfiden jugak. Ye la dah macam2 kot dia try tak jalan2. Tapi dia setuju jugak la try. Lagipun harga Herblax ni RM52.50 ja sebotol. Memang affordable. So menjadi la pujukan saya hihihi.....


Hari pertama dia try laju ja dapat wassap dari dia. Katanya takde pun cik herblax push bagi dia g toilet. Saya cakap la sabar dulu. Dia nak kasi lembut dulu. Memang antara manfaat utama Herblax ialah merangsang usus percepatkan proses pembersihan secara lembut  kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita. Maklumlah hasil buangan dah selesa menempek kat usus kan.... So dia cakap okay la aku cuba lagi malam ni (ayat pasrah).....



Nah esoknya dia wassap dengan nada ceria (rasanya senyum sampai telinga kot hahahha). Katanya dah berjaya membuang dengan jayanya. Lega sesangat perut berjaya membuang.
SubhanAllah saya pun tumpang happy sangat2 dapat bantu kawan saya ni. Selesai satu masalah hihihi...

Ini Lah Herblax yang saya tengah cerita ni :)

Awak yang saya maksudkan tu jangan culas makan herblax tau. Kasi cuci kaw2 usus awak. Manatau makin langsing ke lepas ni hihihihi.... Jangan taktau Herblax ni boleh mengempiskan perut, mengelakkan sembelit dan menolong mereka yang ada masalah pembuangan latih untuk buang secara teratur.

Amacam?????? Mesti teruja nak try kan???


Untuk konsultasi anytime ja boleh contact saya okay. Jangan biarkan najis menempek lama kat dalam badan korang tau. Kang naik jerawat, hormon tak stabil, perut buncit lain pulak jadinya :).

Senang-senang contact Umie (017-4997159). Kita borak-borak okay.

Wassalam....

1 comment: