APA YANG HEBAT DALAM VIVIX YANG BUAT RAMAI ORANG JATUH CINTA DENGANNYA?

Assalamualaikum w.b.t

Waktu awal saya mula kenal Shaklee saya sendiri hairan kenapa Vivix ni mahal benor. Tertanya-tanya juga apa yang istimewa sangat dengan Vivix ni sehinggakan harganya mahal sebegitu rupa....

Tapi.....Saya hairan kenapa ada ja orang beli berbotol-botol Vivix walaupun harganya mahal.... Bulan lepas ada sideline saya berjaya menjual Vivix sebanyak 26 botol kepada seorang customer. Wow..... apa yang buat dia sanggup melabur sebegitu banyak untuk Vivix ni?????????

Bila saya mula dekati dan kenali Vivix dan selidik yang ada dalam Vivix ya baru saya tahu kenapa dan mengapa harganya begitu.... Dan kenapa orang tak kisah pun dengan harga tetap nakkan jugak Vivix ni ... Harganya jauh lebih murah sebenarnya berbanding dengan kesannya kepada tubuh badan kita. Harganya jauh lebih murah berbanding dengan kos perubatan yang mungkin terpaksa kita tanggung sepanjang hayat.

Antara yang buat saya jatuh cinta dan semakin membuak-buak rasa teringin nak kaji luar dalam Vivix ini ialah bila tahu kehebatan Resveratrol. Pernah dengar tak tentang resveratrol? Jom saya terangkan serba sedikit tentang resveratrol ni.

Apa Itu Resveratrol


Resveratrol ni adalah sumber anti oksidan yang sangat tinggi. Resveratrol dalam Vivix terbaik berbanding produk lain.
.
✔ Resveratrol dalam satu sudu Vivix sama dengan Resveratrol dalam 100 gelas wain
✔ Dalam Vivix ada 95% resveratrol asli
✔ Gabungan resveratrol dan polifenol buatkan Vivix 10x ganda lebih 
.
Tau tak Resveratrol ni bertindak melindungi badan kita melawan kerosakan sel serta serangan radikal bebas. Bila sel-sel badan mulai rosak badan kita terdedah kepada risiko kanser dan juga penyakit hati. Badan kita juga akan terdedah kepada serangan radikal bebas yang membawa kepada terjadinya pelbagai jenis penyakit berbahaya.

Peranan Resveratrol Dalam Sesetengah Penyakit

.
Penyakit jantung - Resveratrol bantu mengurangkan keradangan, merendahkan LDL atau kolestrol jahat dan mengelakkan darah beku bergumpal di hati yang boleh membawa kepada serangan jantung.
.
Kanser - Resveratrol bantu mengelakkan sel-sel kanser dari merebak ke organ-organ badan yang lain
.
Kencing manis - Resveratrol menolong mengelakkan rintangan insulin di mana badan pesakit kurang sensitif kepada darah yang mengurangkan gula hormon insulin.

Kanser payudara - Resveratrol membantu merencatkan sel-sel kanser dari merebak ke organ-organ utama yang lain dan menggalakkan sel-sel kanser supaya cepat mati.

Klik di sini untuk maklumat lebih lanjut : Betul Kah Resveratrol Mampu Merencatkan Sel Kanser Payudara Dari Merebak?

Itu baru satu saja kelebihan Vivix yang saya kupas dan kongsi dengan semua. Resveratrol antara faktor utama yang buatkan Vivix sangat hebat.
.
Tak rugi anda melabur untuk kesihatan kerana bila sudah sakit wang sudah tak bermakna lagi. Dapatkan Vivix twin pack sebelum 15 Oktober 2016 untuk peluang mendapat pelbagai keistimewaan seperti pendaftaran ahli secara percuma, peluang penjimatan lebih dari RM2OO, Vitamin C bernilai RM92.50 secara percuma, cash bonus pada 15 November bernilai RM38 dn kos penghantaran secara percuma.

Umi Kalsom Awang Hat
Pengedar Shaklee Sah Anda

SMS/Call/Whatsapp:
017-4997159

Email:
umie5zal@gmail.com

Shaklee ID:
1096881

2 comments: