Wednesday, 5 October 2016

MAK DAN AYAH BOLEH JALAN TANPA SAKIT KAKI. BERAT BADAN PUN TERKAWAL

Assalamualaikum w.b.t


Omega Guard Shaklee memang minyak ikan terbaik. Sesuai untuk seisi keluarga termasuk mak ayah, atuk nenek dan juga anak-anak. Nak bagi kat makcik jiran sebelah rumah pun boleh jugak hihihihi...
.
Untuk mak dan ayah yang selalu sakit kaki,susah nak solat berdiri Omega Guard sangat la sesuai. Nak tau kenapa? Omega Guard bertindak sebagai pelincir di bahagian sendi badan kita dan bertindak mengurangkan reaksi keradangan dan juga masalah lenguh2. Perasan tak kalau kita susah nak bangun bahagian lutut akan keluarkan bunyi seolah-olah otot berlaga? Itu maksudnya otot kita kurang pelincir sehingga menyebabkan rasa sakit setiap kali nak bergerak.
.
Untuk mereka yang nak kurus pun sangat2 sesuai Omega Guard ni. Sebabnya Omega Guard ni tugasnya bakar lemak yang berlebihan dalam badan. Asid lemak Omega - 3 bantu badan bakar lemak dengan cara bertindak balas terhadap hormon yang dipanggil leptin (dalam bahasa yunani leptin bermaksud nipis). Leptin pula memberitau otak untuk mengurangkan selera makan supaya kita dapat mengekalkan atau mengurangkan berat badan yang berlebihan. Metabolisme meningkat supaya pembakaran lemak lebih efektif. Lemak2 berlebihan dalam organ utama badan pun akan dikawal rapi.
.
Yang ketiga jangan tak tahu Omega Guard ni pun sesuai untuk mengawal dan menurunkan kolestrol dalam darah. Kandungan EPA dan DHA dalam Omega Guard membantu menurunkan kadar kolestrol "jahat"LDL dalam darah kita.


Puan Nurzalila Razali puas hati dapat tengok mak dan ayah beliau dah boleh berjalan macam biasa selepas amal makan Omega Guard . Kolestrol dalam badan mereka pun terkawal. Beliau sendiri pun berjaya turunkan berat badan gara-gara makan Omega Guard. Memang tak rugi langsung borong Omega Guard untuk seisi keluarga.

.
Nampak tak betapa banyak kebaikan Omega Guard? In Sha Allah entry seterusnya saya akan kupas pulak kelebihan Omega Guard untuk kanak-kanak dan ibu hamil 😉😉.



.
So rasa rugi tak kalau borong twin pack Omega Guard?????
.
Ofkos tak rugi tau... Nak lagi untung rembat ja beli 6 percuma 1 dan terus daftar ahli secara percuma.


.
Hubungi 017.4997159 untuk maklumat pembayaran dan sebarang pertanyaan lain. Untuk setiap pembelian anda layak dapat konsultasi eksklusif dari saya :)

Wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Follow by Email

Copyright © Mama Ashraf.blogspot.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com