4 Ciri Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia

Sebagaimana yang semua orang sedia maklum, Bisnes Online di Malaysia semakin mendapat tempat di hati rakyat kerana bersandarkan satu sahaja sumber pendapatan tidak lagi relevan untuk masa kini. Taraf hidup semakin meningkat dan semakin tidak terkawal. Jika rakyat tidak mengambil tindakan awal lambat laun sesebuah keluarga akan mula rasa terbeban dek kerana peningkatan harga hampir dari segenap penjuru.


Tapi persoalannya bagaimana kita nak memilih Bisnes Online terbaik yang mampu meningkatkan taraf ekonomi keluarga kita untuk jangka masa panjang dan tidak memerlukan modal yang diluar kemampuan kita?


Dalam entry kali ni umie nak berkongsi dengan kawan-kawan semua 4 Ciri Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik di Malaysia. Untuk pengetahuan semua umie sendiri dah bermula menjalankan bisnes Shaklee sejak tahun 2014 sehingga lah sekarang. Lama kan? Jom umie ceritakan satu persatu supaya kawan-kawan tahu serba sedikit sebelum decide untuk mulakan bisnes online dengan umie...



4 Ciri Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik di Malaysia



1.Bisnes Berasaskan Kesihatan dan Kecantikan Adalah "Evergreen" Sepanjang Zaman


Dalam memilih bisnes paling penting ialah bisnes atau produk yang kita jual adalah "laku" atau diperlukan dalam apa jua keadaan. Produk Shaklee adalah berasaskan Kesihatan dan Kecantikan. Semua orang nak sihat dan cergas tak kira masa. Tambahan lagi sejak kes Covid bermula di Malaysia pada tahun 2020, rakyat Malaysia mula sedar tentang betapa perlunya mengambil makanan tambahan untuk memastikan tubuh badan diri sendiri dan keluarga lebih terjaga. Permintaan terhadap produk berasaskan kesihatan dan kecantikan sentiasa ada. Dan juga "repeat order" juga adalah tinggi. Bila pelanggan mengamalkan produk-produk Shaklee yang ternyata terbaik peratusan untuk mereka terus order lagi dan lagi lebih tinggi.


2. Produk 'high demand" Untuk Semua Peringkat Umur.


Produk-produk Shaklee menawarkan penyelesaian kepada kesihatan yang lebih baik bagi semua peringkat umur bermula dari bayi sehinggalah warga tua. Setiap produk-produk yang dicadangkan disokong oleh kajian-kajian saintifik oleh saintis Shaklee. Sebagai contoh Set Rahmah yang ada Promosi bulan ni. Set ini bukan saja mampu milik tetapi mampu membantu ramai orang untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik, mengurangkan masalah gastrik, mengurangkan masalah resdung dan macam-macam lagi.

Set Rahmah Mampu milik yang sedang trending sekarang. Dengan pembelian set ini anda boleh join Shaklee secara PERCUMA

3. Modal Permulaan Serendah RM35 SAHAJA


Dalam keadaan ekonomi yang sangat meruncing dan lagi memburukkan keadaan anak-anak mula bersekolah dan hari raya bersambung. Ramai sangat ibu-bapa yang betul-betul cukup makan sehinggakan nak beli baju raya pun tak mampu. Jadi dalam memilih bisnes online yang memerlukan modal yang tinggi sangat-sangat tidak relevan. 

Di Shaklee kawan-kawan boleh mulakan bisnes dengan modal serendah RM35 SAHAJA. Dan ada jugak situasi di mana tiada langsung modal diperlukan asalkan memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan. Jika ada yang berminat untuk tahu details boleh hubungi umie terus selepas anda selesai membaca pos ini. Umie sendiri bermula dengan modal "Zero".


4. Unlimited Income


Apabila seseorang menyertai mana-mana bisnes online matlamat utama mestilah ingin menambah pendapatan kan? Ada juga yang mahukan menjalani gaya hidup yang tenang dan bahagia. Contohnya, nak ada rumah yang selesa, kereta yang selesa. Rumah pulak nak ada air cond di setiap bilik. Di dapur ada penapis air supaya tidak perlu susah payah jerang air bila nak minum kopi. Ada jugak yang menginginkan percutian keluarga sekurang-kurangnya 2 bulan sekali.


Adakah itu keinginan luar biasa? sama sekali tidak. Semua orang berhak berimpian untuk menjalani kehidupan berkeluarga macam mana pun. Di Shaklee income yang akan kita dapat "Unlimited" bermaksud tiada had limitt untuk income yang bakal kita dapat. Antara income yang Shaklee tawarkan ialah:

  • Personal cash bonus
  • Group cash bonus
  • Leadership bonus
  • Car bonus
  • Convention trip
Peluang untuk anda dapatkan duit raya dengan Shaklee terbuka luas.
Ok tak kalau boleh dapat banyak ni untuk sebulan?


 Bagaimana Nak Sertai Bisnes Shaklee?


Untuk anda yang berminat untuk sertai bisnes online terbaik Shaklee, anda boleh klik link di bawah untuk terus berhubung dengan umie.



JOM HUBUNGI UMIE SEKARANG!!!

W/A: www.wasap.my/60174997159/naksetkurusshaklee


FB: https://www.facebook.com/umikalsom.awanghat?mibextid=ZbWKwL


Tiktok: tiktok.com/@umikalsomawanghat




#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#pengedarshakleepuchong
#pengedarshakleemalaysia



1 comment: