Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

Semua orang nak kulit cantik. Semua orang nak kulit berseri-seri terutamanya bila tiba musim perayaan seperti Hari Raya Aidilfitri yang akan datang tak lama lagi.

Tapi bila belek-belek poket terpaksa pendam hasrat nak melawa di hari raya. Baju raya belum selesai, kuih muih untuk juadah raya apatah lagi. Nak cantik ni mesti modalnya tak kurang lebih RM150.  


Eh awak... Jangan sedih dulu. Meh nak habaq Shaklee ada buat PROMOSI ISTIMEWA iaitu SET KULIT CANTIK HARGA RAHMAH.


Promosi kali ni memang tak pernah lagi semurah ini tau. Kami para pengedar Shaklee pun teruja dan terpukau dek kemurahan hati pihak Shaklee kerana mewujudkan Promosi untuk Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah. Haa jom umie cerita lanjut produk apa yang ada dalam Set Kulit Cantik yang best gila ni. 






Set Kulit Cantik Harga Rahmah terdiri daripada produk asas yang sangat-sangat sinonim dengan kesihatan dan kecantikan kulit wajah iaitu Energizing Soy Protien (ESP) dan Vitamin C Sustained Released.  Sebelum umie bagitau berapa harga Set Kulit Cantik Harga Rahmah, jom umie cerita dulu keistimewaan dan bagaimana kedua-dua produk ini membantu untuk kecantikan wajah.



7 Keistimewaan Energizing Soy Protein (ESP)


Pertama sekali jom kita berkenalan dengan ESP. Umie nak ceritakan 7 keistimewaan yang ada pada ESP yang menjadikannya sumber protin lengkap yang unik dan tak ada pada mana-mana protin di pasaran. 


1.Semestinya Pilihan Yang Lebih Sihat


Apabila kita mengambil protein sama ada dari ayam atau daging, ada dua benda yang memang kita tak mampu nak singkirkan iaitu lemak dan kolesterol. Protien ESP TIDAK mengandungi lemak dan kolesterol dari setiap gelas hidangannya.


  • Ia mengandungi 14g protein tulen bersamaan dengan 1 hidangan ikan
  • RENDAH Lemak supaya anda boleh menikmatinya setiap hari
  • TIADA Kolestrol untuk jantung yang lebih sihat.
  • RENDAH Indeks Glisemik, sesuai untuk pesakit kencing manis dan bagi mereka yang nak menurunkan berat badan mereka.


2. Sumber Asli

ESP ni dihasilkan daripada sumber yang asli. Penghasilannya di kawal ketat bermula dari penanaman sehinggalah siap dibungkus. Ianya diperbuat daripada:


  • Kacang soya asli
  • BUKAN-GMO iaitu yang melalui pengubahsuaian organisma secara organik
  • TIADA Gluten, jadi ia selamat untuk mereka yang sensitif dengan gluten
  • TIADA pemanis tiruan, hanya yang tulen SAHAJA.
  • TIADA perisa tiruan
  • TIADA pewarna tiruan
  • TIADA pengawet kerana kacang soya asli yang terbaik tidak perlu pengawet.

3. Melangkaui Organik


Shaklee menyaring lebih daripda 350 bahan pencemar, racun perosak dan bendasing pada setiap ramuan botani yang baru. 3 kali lebih tinggi daripda piawaian Farmakopeia, A.S hanya untuk menghasilkan minuman soya yang selamat dan melangkaui organik.


4. Berkualiti Tinggi


Macam yang saya tulis di atas penghasilan ESP dikawal ketat dari mula sampailah ia siap dibotolkan. ESP hanya memberikan kualiti terbaik kacang soya dengan 9 asid amino penting yang lengkap untuk fungsi tubuh yang optimum. Protin ESP lebih sihat daripada protein haiwan kerana soya adalah berasaskan tumbuhan yang tidak mengandungi kolestrol dan ianya rendah lemak.


Penghasilan ESP juga adalah di bawah seliaan Program Pemeliharaan Identiti (IPP) yang bertindak memastikan kualiti dan keselematan yang terbaik untuk memberikan nutrien dan kebaikan soya yang lengkap dalam setiap cawan.


5. Pilihan Yang Berkhasiat


ESP Shaklee sangat special kerana turut mengandungi 500g kalsium secara semulajadi. Ia penting untuk perkembangan tulang dan gigi yang kuat. Kehadiran 5 Vitamin B penting secara semulajadi dalam ESP membantu memberikan tenaga yang berkekalan kepada mereka yang mengamalkannya.


6. Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit


ESP adalah bebas Laktosa. Jadi ia sesuai untuk:


  • Orang tua kerana mudah dicerna
  • mereka yang mempunyai intoleransi laktosa aytau sensitif terhadap laktosa
  • vegetarian kerana ia adalah pengganti terbaik protein dari daging
  • Mereka yang menderita gastrik.


7. Rasanya Yang Lazat


Pelbagai resepi boleh dicuba. rasai ESP lemak berkrim dan rasa vanila sangat sedap. Boleh diblend dengan susu full krim dicampur dengan kurma. Sangat sedap dan rasanya saling tak tumpah macam di  jual di kedai. Sedap dan berkhasiat gitu.



3 Keistimewaan Sustained Release Vita-C Plus (Vitamin C)


Jom kita kenali pula apa keistimewaan Vitamin C iaitu sustained relase Vita-C Plus. Penting untuk kita tahu apa yang membezakan vitamin C brand Shaklee dengan brand lain yang terlalu banyak di pasaran. Jadilah seorang yang cerewet untuk tahu tentang vitamin atau apa-apa yang kita akan makan setiap hari. 


1. Dihasilkan daripada bahan semulajadi iaitu ekstrak jagung.

Vitamin C Shaklee dihasilkan daripada ekstrak jagung yang 100% adalah semulajadi. Sebab itulah ia sesuai untuk mereka yang mempunyai perut yang sensitif. Selalunya vitamin C di pasaran dihasilkan daripada buah oren.


2. Menggunakan sistem pelepasan berperingkat (Sustained Release)


Sistem ini melepaskan vitamin C sebanyak 500mg ( bagi setiap tablet) secara berperingkat selama 5 jam. Setiap jam sebanyak 100mg vitamin C akan dilepaskan ke dalam salur darah kita. Teknologi ini dapat mengelakkan pembaziran berlaku kerana badan kita hanya boleh menerima sebanyak 100-200mg sahaja setiap jam dan selebihnya akan dikeluarkan melalui air kencing. 


3. Mengandungi 120mg Bioflavonoid Sitrus


Bioflavonoid Sitrus adalah antioksidan yang hanya terdapat dalam tumbuhan dan buah sitrusMereka bekerja secara gabungan dengan Vitamin C untuk meningkatkan penyerapan dan penggunaanyaSebagai contoh, kita boleh menjumpai bioflavonoid dalam pulpa dan sabut putih yang terdapat di tengah buah sitrus.Ada yang rasa pahit dan kenyal dan biasanya dibuang begitu sahaja akan dikeluarkan melalui air kencing. Di Shaklee, keseluruhan bioflavonoid daripada buah sitrus digunakan untuk memberikan kita semua kebaikan menyeluruh yang terdapat di dalam setiap tablet dengan mudah.


Alhamdulillah semua dah baca keistimewaan kedua-dua produk yang ada dalam Set Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah kan? Sekarang umie nak terangkan pulak macam mana kedua-dua produk ini boleh membantu kita mendapatkan kulit yang cantik dan sihat.


TERUSKAN MEMBACA......



ESP ialah Bahan Binaan Asas Yang Sihat Untuk Kulit Cantik Berseri


Protein berasaskan tumbuhan sangat bermanfaat kerana ia menawarkan sumber protein yang kaya seperti sumber daripada haiwan tanpa mengandungi lemak dan kolestrol. Shaklee ESP Soy Protein sangat lazat dan padat dengan protein tumbuhan membantu kita memiliki kulit yang berseri dalaman dan luaran. Jom baca bagaimana ESP bertindak terhadap kulit kita. 


1. Memberikan Struktur Kulit 


Macam yang kita semua tahu, kolagen,elastin dan keratin adalah protein yang sangat penting dalam tubuh badan kita untuk membentuk sebahagian besar daripada semua tisu penghubung bagi memberikan sokongan struktur kepada kulit,rambut dan kuku kita. Protein soya membantu untuk meningkatkan penghasilan, pertumbuhan dan perkembangan sel kulit yang sihat. Selain itu ESP juga membantu membaiki keanjalan kulit serta meningkatkan sintesis kolagen.


2. Melindungi Kulit  Daripada Kerosakan Radikal Bebas

Radikal bebas boleh menyebabkan tekanan oksidatif kepada kulit kita dengan merosakkan membran sel kulit, protein dan DNA yang mengakibatkan penuaan kulit pramatang seperti kedutan. Isoflavon dalam prtein soya membantu untuk:

  • mengurangkan tekanan oksidatif
  • keradangan dan kerosakan sel kulit yang disebabkan oleh pendedahan kepada UV kerana ia kaya dengan antioksida.

3. Melembapkan dan Melicinkan Kulit 

Kulit kita terdiri daripada faktor pelembap semula jadi (NMF) dengan asid amino sebagai komponen utamanya. Asid amino ni membantu :

  • menguatkan lapisan kulit yang paling luar. Sekaligus mengekalkan kelembapan pada kulit supaya tidak mudah kering.
  • membantu mengekalkan kulit dalam keadaan terhidrat serta melengahkan kemunculan tanda-tanda penuaan dan memastikan kelicinan kulit.

4. Menyembuh dan Membaiki Kulit 


Asid amino adalah penting untuk menyembuh dan membaiki tisu dan kulit kita yang rosak. Protein soya membantu untuk:


  • Bertindak sebagai blok binaan untuk sel dan mempercepatkan proses penyembuhan sel supaya kulit lebih cepat pulih
  • Meningkatkan proses pusing-ganti sel yang bermakna menyingkirkan sel kulit/rambut/kuku yang lama untuk memberi ruang kepada sel yang baharu.


Okeh dah tahu kan macam mana ESP protein bertindak dalam mencantikkan kulit kita dari dalam? Jom tengok macam mana mekanisma Vitamin C pulak. 



Kebaikan Vitamin C Untuk Kecantikkan

 


Kebaikan Vitamin C untuk kecantikan


  • Membantu pembentukan kolagen dalam badan dengan cara mengekalkan enzim aktif yang bertindak untuk penghasilan kolagen.
  • Membantu mencerahkan kulit dengan lebih sekata.
  • Membantu mengatasi masalah jerawat
  • Membantu mengatasi masalah kulit akibat kerosakan daripada terdedah kepada UV matahari.
  • Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif.
  • Mempercepatkan penyembuhan luka, ulser atau melecur.
  • Bertindak sebagai anti-radang.

Jom kita tengok testimoni mereka yang dah berjaya mendapatkan kulit yang lebih cantik dan sihat hasil daripada konsisten menggunakan Set Kulit Cantik Shaklee


Testimoni Pengguna Set Kulit Cantik Shaklee






Best kan? Rahsianya ialah konsisten dan sabar untuk mendapatkan hasil seperti yang kita nak. Jika nak kulit cantik komitmen untuk makan mengikut aturan dan konsisten sangat penting. Ada 2 set Rahmah A dan B untuk anda pilih. Set Rahmah B lebih menjimatkan. 



Set Rahmah A CUMA BERHARGA RM99 SAHAJA. Anda akan
dapat sebotol Vitamin C dan setong ESP Shaklee.
dapat sebotol Vitamin C dan setong ESP Shaklee. Harga asal untuk keduanya ialah RM288. dapat FREE Membership lagi.



Set Rahmah B  BERHARGA RM188 SAHAJA. Anda akan
dapat sebotol Vitamin C dan setong ESP Shaklee, FREE MEMBERSHIP dan FREE SHIPPING. Untuk Set B anda akan untung RM20 berbanding Set A.


Best kan? Jika berminat boleh klik link di bawah. Jangan berlengah tau sebab Set Rahmah ni HANYA VALID auntuk BULAN APRIL 2023 SAHAJA. konsultasi secara eksklusif disediakan untuk semua pelanggan setia umie.


JOM HUBUNGI UMIE SEKARANG!!!


W/A: www.wasap.my/60174997159/naksetkurusshaklee


FB: https://www.facebook.com/umikalsom.awanghat?mibextid=ZbWKwL


Tiktok: tiktok.com/@umikalsomawanghat




#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#pengedarshakleepuchong
#pengedarshakleemalaysia


2 comments: