EXTRA RM600 INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Sana sini nampak posting rungutan para peniaga tentang bisnes makin slow ..


Peniaga di Jalan Tar mengeluh pengunjung hanya jalan-jalan cuci mata tanpa membeli belah.


Ramai 'bakers' mengadu banyak kuih raya tak terjual...


Begitulah realiti dunia bisnes yang sedang mengalami fasa merudum...


Tapi .. umie nak share berita gembira buat semua... Walaupun sana-sini para peniaga mengadu bisnes makin slow tapi Shaklee UMUMKAN pemberian EXTRA RM600 INSENTIF tambahan kepada semua Pengedar sah Shaklee yang layak.


Wow sangat-sangat. Pihak pengurusan Shaklee berbesar hati ingin memberikan 'Extra Insentif' kepada semua Pengedar yang layak.


Tujuan Pemberian RM600 Cash Insentif


Pihak pengurusan Shaklee berbesar hati untuk melancarkan pemberian cash Insentif untuk meningkatkan lagi 'kuasa membeli' dan juga meningkatkan semangat di kalangan Business leader


  • Peluang tambah pendapatan tambahan lebih daripada biasa


Extra Insentif yang ditawarkan oleh pihak Shaklee adalah tambahan kepada minimum RM1500 yang diperolehi oleh semua business leader. Jumlah bonus meningkat seiring dengan peningkatan pangkat dalam bisnes.



  • Jana Income Ikut Jadual Masa Sendiri


Bisnes Shaklee adalah satu cabang peluang jana income yang boleh dilakukan di mana-mana dan bila-bila masa. Sangat fleksible untuk semua orang samada masih bekerja atau Suri rumah. Juga sesuai untuk semua peringkat umur bermula dari 18 tahun.


  • Peluang menjadi 'Owner Bisness'

Shaklee juga menjadi salah satu peluang untuk semua orang menjadi 'owner bisnes' kerana kitalah yang 100% bertanggungjawab untuk memastikan bisnes kita terus berkembang maju. 

Income yang Shaklee tawarkan 'Infinity' iaitu bermaksud tiada had limit.



  • Peluang untuk bantu orang lain

Kadang-kadang kita nampak orang susah hati meronta ronta nak tolong. Ya kalau 1-2 orang boleh lah kita tolong tapi kalau terlalu ramai macam mana?
Peluang bisnes Shaklee memberikan kita ruang untuk bantu orang lain untuk sama-sama bina income tambahan. Jika kita bagi bantuan kewangan duit habis ja kehidupan back to normal. Tapi jika kita hadiahkan peluang jana income In Sha Allah kehidupan mereka pasti akan berubah. 



  • Hidupkan kembali impian yang sudah terkubur


Sesetengah orang impiannya terkubur di sebabkan kesempitan wang. Untuk teruskan hidup seharian pun dah sangat tertekan. Ikhlas dari hati... Shaklee telah membantu umie sendiri menghidupkan kembali impian yang sudah lama terkubur. 
Shaklee membantu jiwa ini sentiasa bersemangat mengejar impian. Bagi umie sendiri bila kita sudah tiada impian semangat nak bersaing dan majukan diri dengan sendirinya menjadi semakin malap.


Syarat-syarat untuk Dapat RM600 Extra Insentif 


Syarat-syarat untuk mendapatkan extra Insentif dari Shaklee ialah:

  1. Rank up Supervisor
  1. Effective 3 bulan berturut-turut





Minimum rank leader di Shaklee ialah pangkat Supervisor. Minimum bonus seorang supervisor ialah RM1500. Jom kita tengok berapa seorang supervisor boleh dapat.

Bulan April rank up Supervisor= RM1500
Bulan May efektif Supervisor= RM1500
Bulan June efektif Supervisor= RM1500

Pada bulan June Supervisor tersebut akan dapat Extra Insentif sebanyak RM600 yang akan dikreditkan bersama-sama bonus sebagai seorang Supervisor minimum RM1500.

Dan sebenarnya jumlah bonus seorang Supervisor boleh saja melebihi RM1500 bergantung kepada sales peribadi Dan juga sales kumpulan di bawah beliau.

Bonus Shaklee bermula dengan 5% sehingga maksimum 21%. Semakin tinggi bonus semakin tinggi nilai bonus bagi setiap produk yang kita jual

Untuk capai rank Supervisor tak perlu tunggu sehingga 6 bulan tau. Seawal bulan pertama dah boleh capai mengikut step seperti di dalam poster di atas ni. Ada ja Pengedar Shaklee yang terus capai rank Supervisor dalam masa 10 hari SAHAJA.

So... Jangan risau awak pun boleh dapat tau ☺️.


Macam mana? Menarik Kan? Jadi jangan berlengah lagi. Jom sertai kami hari ini jugak.


Team kami menawarkan anda support sistem yang sangat padu. Kami akan ajar anda bermula dari hari pertama sehingga bila-bila pun. Bukan sekadar untuk bantu anda capai income 4 angka sahaja..

Support group kami sangat aktif dan kami mempunyai modul yang sangat praktikal serta kelas kelas online dan offline khas untuk anda semua.



Antara kelas kelas online khas untuk semua ahli yang bernaung di bawah team kami

Setiap kelas online minimum 90 orang akan join. Kadang-kadang lebih daripada itu 


Modul khas disediakan oleh berbelas Masters yang confirm berkesan.


JOM HUBUNGI UMIE SEKARANG!!!

W/A: www.wasap.my/60174997159/naksetkurusshaklee


FB: https://www.facebook.com/umikalsom.awanghat?mibextid=ZbWKwL


Tiktok: tiktok.com/@umikalsomawanghat




#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#pengedarshakleepuchong
#pengedarshakleemalaysia











No comments:

Post a Comment