TIPS SELAMAT ELAK KAKI DI POTONG AKIBAT KENCING MANIS


Assalamualaikum.... Hari ni umie nak berkongsi cerita tentang pengalaman seorang customer yang menderita hampir 5 tahun akibat kencing manis. Beliau terpaksa suntik insulin kerana bacaan gula sangat tinggi dan tak mampu di kawal melalui pemakanan sahaja.


========================================================================



Hampir 5 tahun merana dengan penyakit kencing manis , sehingga customer pernah stop ambil insulin gara - gara Result bacaan sentiasa abnormal.

Sehinggalah keadaan menjadi paling kritikal. Ceritanya bermula akibat gigitan serangga dibahagian kaki , customer pelik kesan gigitan itu menjadi sangat gatal hampir setiap malam. Customer asyik mengaru sehingga gigitan serangga itu menjadi luka yang mengerikan, bernanah , bengkak dan sakit sehinggakan tidak boleh berjalan seperti biasa.

Akhirnya beliau datang hospital juga untuk menerima rawatan. Mungkin kerana agak teruk doctor suruh masuk ward untuk pemeriksaan lanjut dan bacaan gula juga meningkat.

Anak customer lah yang paling risau , takut dengan saranan doctor untuk potong kaki emak nya akibat virus sudah mula merebak di bahagian tulang sehingga menyebabkan mak customer tak mampu berjalan sendiri.

Selepas anak customer ambil keputusan untuk ikhtiar Shaklee order pertama hanyalah Herbal Blend. Kemudiaan kami cadangkan customer untuk ambil vivix untuk kesan yang lebih baik.

Syukur selepas habis consume beberapa bottle vivix , bacaan gula dalam darah semakin cantik dan doktor sendiri terkejut dan mengatakan kemungkinan besar operation untuk potong kaki customer akan di pospone dulu , berdasarkan bacaan gula yang semakin menurun

Berdasarkan Poster testimoni luka yang besar dan mengerikan ini adalah kaki customer yang pada awalnya hanya digigit serangga tetapi menjadi teruk seperti ini ditambah pula kesan daripada hari-hari nurse dressing, potong dan korek segala kulit dan isi yang tidak sihat. Ngeri kan?





Syukur luka ini sembuh dengan cepat. Isi pun cepat tumbuh sihat sehingga nampak kemerah-merahan. Herbal blend pun customer sapu apabila isi tumbuh sebab khuatir terkena jangkitan pula dan herbal blend ni boleh bantu luka cepat sembuh.

Asbab vivix & herbal blend , juga patuh dengan Nasihat doktor , kini customer saya kembali sihat dan bebas dari terpaksa suntik insulin.

Jika ada di antara ahli keluarga menderita akibat kencing manis sangat-sangat dicadangkan pengambilan Vivix untuk membantu mengawal kadar gula dalam darah serta mempercepatkan penyembuhan luka dan memberi tenaga kepada pesakit untuk meneruskan aktiviti harian seperti biasa.


Dapatkan TWIN PACK VIVIX pada harga promosi sebelum 31 Ogos 2018. Klik VIVIX ONLINE untuk pembelian secara atas talian. Anda layak mendapat pelbagai keistimewaan jika membeli TWIN PACK VIVIX BULAN INI SAHAJA.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Umi Kalsom Awang Hat

♥ sms/whatsApp:  017 - 4997159

No comments:

Post a Comment