Wednesday, 25 March 2015

CARA BERKESAN HILANGKAN STRECTH MARK SELEPAS BERSALIN

Bagi ibu-ibu yang baru lepas bersalin, strecth mark memang sangat-sangat kurang menyenangkan. Kalau boleh nak ja sapu losyen setiap hari nak bagi hilang betul tak? Ada yang menyangka kesan strecth mark selepas bersalin adalah kekal dan payah untuk hilang. Salah tue... Ada jalan penyelesaiannya. Nak tahu? teruskan membaca ye.......

Sebenarnya strecth mark nie terbentuk kesan dari regangan perut dan tubuh badan kita semasa hamil. So tesktur kulit kita pecah dan merekah dari dalam. Untuk memulihkannya jugak kenalah bermula dari dalaman kita.

Uools tahu tak dengan meminum ESP (Energizing Soy Protein) boleh memudarkan dan menghilangkan strecth mark selepas bersalin? Tak percaya? Jom baca testimoni pengguna yang dah berjaya hilangkan dan memudarkan strech mark selepas konsisten minum ESP.











Tengok?...Dah ramai yang buktikan ESP memang mampu menghilangkan dan memudarkan strech mark selepas bersalin.

Bagaimana ESP Boleh Hilangkan Strecth Mark Selepas Bersalin?

1.  ESP membina sel-sel baru. Maksudnya bila kita minum ESP yang mengandungi soya ia bertindak merangsang pembentukan semula kulit dan otot kita dan menjadikan sel kulit yang baru lebih anjal dan pejal.
2. Menggantikan tisu-tisu badan yang lama dengan tisu-tisu yang baru. Tisu-tisu badan lama yang menyebabkan berlakunya strech mark akan disingkirkan secara perlahan-lahan dan konsisten (selagi mana kita secara konsisten mengambil/minum ESP).
3. Menggantikan tisu-tisu yang rosak atau cedera dengan tisu-tisu yang baru. Tisu-tisu badan yang dah rosak kesan dari proses melahirkan bayi akan diganti dengan tisu-tisu yang baru. Sebab tu ramai pengguna mengadu kulit diorang makin cantik,mulus serta tona makin sekata.


Kelebihan ESP Selain dari Dapat Hilangkan Strecth Mark?


Banyak lagi kelebihan yang anda akan dapat jika konsisten mengambil ESP sebagai minuman harian.
Antaranya memekatkan susu badan, memberi tenaga segera serta mencantikkan kulit.  Jika korang nak tahu apa lagi kelebihan ESP klik di sini





Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.





Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! from iReach HD on Vimeo.



Sekiranya anda berminat bolehla hubungi saya untuk urusan penghantaran. Sebarang konsultasi adalah percuma.


Umi Kalsom Awang Hat

Shaklee Independent Distributor (ID 1096881)

Call/whatsapp/sms : 017 499 7159

Email : umie5zal@gmail.com

FB Page : Kekal Sihat Selalu





0 comments:

Post a Comment

Follow by Email

Copyright © Mama Ashraf.blogspot.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com