Perbezaan Shaklee Berbanding Jenama Lain

Tahukah anda Shaklee percaya alam semulajadi merupakan jawapan untuk hidup lebih sihat dan jangka hayat yang lebih panjang. Justeru itu, Shaklee terus gigih berusaha untuk memberikan produk terbaik bagi meningkatkan taraf hidup anda.

Kenapa Shaklee Berbeza Berbanding Jenama Lain?

Sentiasa Selamat

Keselamatan amat penting di Shaklee dan standard yang ditetapkan tiada bandingannya. Shaklee menjalankan lebih daripada 350 ujian bagi setiap ramuan baru untuk mengesan pencemaran berbahaya, dan telah menjalankan lebih daripada 100,000 ujian kualiti bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.

Sentiasa berkesan

Bertanggungjawab dalam memberikan produk yang berkesan. Kajian yang dijalankan pada tahun 2007 menunjukkan mereka yang mengambil suplemen Shaklee selama lebih daripada 20 tahun mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil suplemen lain atau yang tidak mengambil suplemen langsung.

Sentiasa Mesra Alam

Selama lebih 55 tahun Shaklee menjadi peneraju dalam pergerakan alam sekitar, daripada mencipta satu daripada pencuci biorosot pertama tahun 1960 sehinggalah menjadi syarikat pertama dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral bagi mengimbangi pengeluaran gas rumah hijau.


Saya sendiri sebagai SID yang sah sentiasa mengamalkan pengambilan suplemen Shaklee kerana saya percaya pada keberkesanan dan kebaikan setiap produk yang dikeluarkan oleh Shaklee. Dan saya percaya anda di luar sana pun perlukan suplemen shaklee untuk meneruskan kelangsungan hidup dengan lebih bermakna. Nasihat saya dapatkan lah konsultasi yang betul sebelum mengambil suplemen shaklee atau apa-apa suplemen sekalipun. Ini kerana setiap tubuh badan kita berbeza berbanding orang lain.

Hubungi saya untuk keterangan yang lebih lanjut mengenai suplemen pilihan anda.

Better Let Then Never.




No comments:

Post a Comment