RAHSIA KULIT WAJAH MAKIN CANTIK DAN TAK KUSAM LAGI

Bulan ni sana sini orang dok bercakap tentang Set Radiant 4. Ramai sahabat-sahabat saya yang berkongsi perubahan yang mereka dapat setelah mencuba Set radiant 4 ni.

Saya tertarik dan takjub sangat dengan perubahan yang agak ketara pada Puan Girllyen Marcie. Ini adalah testimoni SEBENAR TANPA EDIT OKEY :). Jom baca perkongsian beliau tentang perubahan yang beliau rasai selepas mengamalkan set Radiat 4.

..................................................................................................................................................

Saya adalah pengguna tegar Vivix sejak Mei 2017, dulu pernah juga cuba Vivix, tapi tak konsisten macam sekarang. Kesan Vivix kepada kulit saya tidaklah begitu cepat mungkin sebab saya tidak melindungi kulit dengan sun block bila keluar rumah.


ESP dengan Vita C memang supplement harian saya. Dari mula saya bersama Shaklee sampailah sekarang. Ada jugalah stop setahun dua waktu tidak aktif. Masa itu memang nampak muka kusam, tenaga pun entah ke mana.


Jadi, mula pada bulan Julai saya ambil Collagen pula. Bertekad mau cantik sudah, sebab disangka umur 40an. Perempuan mana yang tidak suka bercantik? Biarpun saya tidak kisah, tapi untuk suami tercinta mestilah mau cantik kan?


30 Julai 2017, saya ambil gambar ini selepas habis 1 kotak Collagen. Sebelum 30/7/17, pori pori saya lagi besar dari ini. Lagi teruklah pendek kata. Jadi saya tambah GLA Complex dari saat itu. Secara tidak langsung, saya amal Set The Radiant 4 bermula dari 30/7/2017.


Semakin hari, saya sendiri merasakan kulit muka saya semakin baik. Jeragat semakin berkurang. Dan yang paling saya perasan adalah kulit tidak lagi kusam macam dulu. Belum flawless lagi, tapi nampak perbezaan selepas 1 bulan.



Harap testimoni saya ini memberi manfaat kepada yang lain. Jangan putus harapan, cuba The Radiant 4, pasti ada harapan. Tidak cuba, janganlah mengharap.

Klik di sini untuk ketahui  4 Nutrien penting Untuk Kulit Sihat 
Nak tahu rahsia Berat badan turun dan hampir bebas ezcema teruk klik DI SINI

Nampak kan berbeza sangat wajah beliau sebelum mengamalkan set lengkap Radiant 4. Jika hati dah teruja jangan berlengah-lengah lagi ya hihihi... Untuk pembelian secara online sila klik Set Radiant 4.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya, Umie di 017-4997159 atau boleh drop email ke umie5zal@gmail.com.

16 comments:

  1. Waahh..ketara juga ye perubahan kulit dia ye. Lepas bersalin nanti AS ingat nak repair balik keadaan kulit yg makin merosot ni. Pembawakan baby 3x mengandung ni sama je..kulit jadi kering yakmat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa... Cer try shaklee sis.repair balik kulit kering tu 😊

      Delete
  2. SA antara pengguna product Shaklee, Herblax, Vit C..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Herblax dgn vitamin C mmg antara killer produk SA. Kesan dia cepat plak tu.

      Delete
  3. CCL pun sekarang tengah amalkan vit c dari shaklee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vitamin C mmg best CCL. X boleh skip tiap hari kne makan 😁

      Delete
  4. I have not heard of Set Radiant 4 as I am not familiar with Shakelee products. The photo of Before & After really tell a difference. Am impressed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi sis. U should try one. Sure u will fall in love with shaklee 😊

      Delete
  5. wow...that's a huge difference...glad that it is working for you...heard of many people recommending Shaklee now too...

    ReplyDelete
    Replies
    1. True sis. Shaklee now become more popular and consumer always increase everyday.

      Delete
  6. I think when we are healthy and active it shows in our face, and thats why important to take care of our inner health also kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agreed sis.when your inner side healthy for sure your outlook appearance will look good also 😊

      Delete
  7. Certainly interesting and its quite true with Shaklee- what a difference it made and its good to know that it was all for the better :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. shaklee product provenly safe for we all use. however please consult with shaklee agent to know what product really suit to you. who knows you want to try it :)

      Delete