VITAMIN UNTUK KURUS,MINDA SIHAT DAN ELAK NYANYUK

Tau tak Lecithin Shaklee bukan saja bagus untuk kuruskan tapi ia juga membantu mengasah minda yang sihat dan mengelakkan nyanyuk? Haaa... Tak tau kan... Meh baca meh.


APA FUNGSI LECITHIN ?


● lecithin adalah pengemulsi semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran.

APA KANDUNGAN LECITHIN ?


● lecithin Shaklee mengandungi sumber semulajadi daripada kekacang soya di mana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolina dan 48mg inositol
● lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu

APA FUNGSI KOLINA ?


● kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan
● kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf
● maknanya selain untuk menghapuskan lemak degil, kolestrol dalam badan, Lecithin juga boleh membantu otak kita berfungsi dengan cerdas tau.

Haaa... Nampak tak kebaikan Lecithin sangat hebat kan?so apa tunggu lagi??? Takkan nak biarkan orang lain saja yang rasai kebaikan Lecithin?


Boleh hubungi 017.4997159 samada melalui message atau whatsapp. Penghantaran dibuat secara cod kepada mereka yang berada di sekitar Puchong dan kawasan yang berdekatan.

Untuk tahu cara makan Lecithin untuk kuruskan badan klik Cara Makan Lecithin Untuk Kuruskan Badan

1 comment:

  1. sampai harini saya masih konsisten makan Lecithin.. hee~

    ReplyDelete