KENAPA ESP SOYA BERBEZA DENGAN SOYA BRAND LAIN?

Sangat banyak sebenarnya kelebihan ESP ni. Antara yang buat saya tertarik menarik kau memang kebom ialah sumber soya untuk buat ESP. Bayangkan dari 30kg soya non - GMO (non genetically modified organism) dicompress menjadi serbuk soya yang beratnya cuma 850g 😱😱😱.


Cara proses pula guna suhu yang sangat rendah. Sebab apa?sebab nak mengekalkan protin, insoflavones yang ada dalam soya. Kalau proses bawah api gedabak punya besaq apa yang tinggai????


Ok la nak bandingkan dengan air soya kat pasar malam? gak-agak macam mana cara penghasilan air soya?kalau guna suhu yang rendah agak2 jadi dak air soya sedap macam kita selalu minum? Agak2 soya tu sendiri tanam kat mana? Haaa.... Banyak persoalan kat situ kan... Sama jugak dengan soya kotak pun. Khasiatnya sangat jauh kalau nak compare dengan soya ESP.


Lagi satu mesti ramai yang cakap sifat soya kat berasid. So selamat ka minum soya ESP? Ini lagi satu keistimewaan ESP sebab ada kalsium dalam setiap tong ESP yang bantu mengurangkan keasidan kacang soya. Nampak??? Sebab itu orang yang ada gastrik takde hal malah digalakkan minum ESP nih.



Sebab itu lah ESP susu soya kegemaran saya sejak 2014 sampai sekarang. La ni saya minum sebagai penggalak susu aka #milkbooster saya plak hihihihi... Jangan tak tahu kalau minum ESP nih 2 jam sebelum tidur memang confirm dapat kualiti tidur yang best sebab anak kenyang tak hengat. Susu badan jadi pekat dan likat gitu. So dia kurang bangun malam hihihi... Bijak tak saya?


Meh try. Campurkan 2 sudu ESP dan Fresh Milk Kurma. Saya tambah air suam sket sbb tak minum sejuk2. Rasanya walaweh..... Sedap bangat. Lemak2 berkrim disukai ramai. Hasilnya susu jadi lebih pekat dan banyak 😍😍😍.


Haa... Takkan baca ja????meh cuba sebelum stok abih lagi. Laku keras tau Dah 2 kali habis stok satu Malaysia. Cepat place your order sebelum anda gigit jari hihihi.....


Umi Kalsom
017-499 7159
Pengedar Shaklee Puchong

Cod Area : Puchong, Putra Height, Putra Perdana dan Saujana Puchong

2 comments: