Jaga Kecantikan Secara Menyeluruh Buat Suami Makin Sayang

Wanita dikenali sebagai golongan yang suka pada kecantikan. Betul tak? Tak kira la anak dara ka mak dara ka (opssss...ISTERI ORANG LER HEHEHE)...Penjagaan kesihatan memang adalah the no 1 list. Contohnya orang Indonesia dari muda lagi dah amalkan jamu sebab tu lawa-lawa ja walaupun anak dah ramai.

Orang kita pulak macam mana? Masyarakat kita kat sini kebanyakaannya sungguh menjaga T-Zone. Kalau naik jerawat  sebiji pun dah runsing. Betul kan? hehehe...saya pun macam tu jugak kadang-kadang. Apa cerita tentang penjagaan Miss V? Ada ambil kisah ke? haaaa.... Entry saya kali ni adalah tentang penjagaan bahagian intim wanita. Teruskan membaca jika anda prihatin dengan kesihatan tubuh badan anda. 

Berapa ramai yang beul-betul jaga kebersihan bahagian intim wanita? Tak serabai,wangi dan tak dijangkiti bakteria? Berapa kali cuci miss V anda? Setiap hari atau sebulan sekali? Berapa ramai yang betul-betul jaga. Mesti tak ramai kan?

Perkara macam nie memang kita tak boleh amik ringan terutamanya bagi yang dah berkahwin. Jangan sampai encik suami dah tegur baru nak bertindak. Perempuan nie cepat sentap tambah-tambah kalau encik suami yang tegur hahaha.... ( Saya cepat merajuk kalau suami tegur walaupun dalam nada rendah ja - tak baik tu hehehe). Jom saya kongsi apa jenis feminine wash yang saya pakai untuk penjagaan bahagian sensitif saya. Tara...........




Simply Delicate feminine wash dari Avon Cosmetic. Harga tak tentu ikut kempen promosi bulanan. Tapi selalunya price range adalah antara RM10 - RM15 untuk setiap botol. Saya selalunya akan beli twin pack bila ada promosi hehehe...Jimat duit akak dik hehehe.... 

Apa yang istimewa tentang feminine wash nie ialah ia selamat dipakai hari-hari,wangi dan harga pun berpatutan.  Antara kandungan dalam feminine wash nie ialah ekstrak Chamomile yang sangat baik dan memberi kesan menenangkan kepada si pemakai. Nyaman gitu.....

So tunggu apa lagi cepat pergi stokis avon yang berdekatan dengan rumah anda hehehe.... Sebagai kesimpulan dari entry saya kali nie saya nak mengingatkan diri saya sendiri dan kawan-kawan kat luar sana bahawa penjagaan dalaman dan luaran adalah sama-sama penting untuk meneruskan kelestarian kehidupan kita seharian. 

Wassalam......

 

No comments:

Post a Comment