SET ASAS NUTRIWHITE MAMPU MILIK YANG BEST

Assalamualaikum..


Korang.... Rasa teruja nak share dengan semua hihihihi... Sungguh tak penyabor....

Set Asas Nutriwhite ni sangat2 best tau. Saya dah jadi pengguna tegar set Nutriwhite tau. Dulu selalu fikir mahalnya set Nutriwhite ni (opsss.... tutup mulut). Rasanya bukan saya sorang kot fikir cenggitu. Baik ngaku takyah cover-cover hahahahaha.... Sekarang persepsi saya tentang Nutriwhite dah berubah 100%. Jom baca lagi kat bawah ni.


Lokasi penggambaran - Bilik Air rumahku 

Tau kenapa saya suka benor Nutriwhite??? Meh nak cerita.


  •  Bila pakai rasa freshhhhh sesangat. Sungguh tak tipu beb.
  • Picit sikit ja buih punya la banyak. Memang seronok menggosok muka
  • Sangat jimatttttt (Foaming Cleanser pakai since Dec 2015 okay)
  • Bahan2 dia semulajadi dan bebas Chemical bahaya.


Haih...kalau nak senarai memang banyak. Foaming cleanser tu pakai sehari 2 kali tau. Heran betol tak habis2 lagi (saya suka sangat sebab jimatttttttt).


Makeup Remover? Ini lagi jimat.... Guna sekali sebelum tidur untuk sental muka yang kotor ada kesan2 makeup. Serius beb. Lepas guna set ni muka rasa lebih licin dan cerah hihihi... Rasa mulus ja.

Kalau korang tak percaya cuba lah sendiri. Nanti saya review lagi tentang set Nutriwhite secara details ya. Nah saya kongsi jugak testimoni mereka yang pueh hati dengan Set Nutriwhite ni :).






Ramai kan yang sekali guna terus jatuh chenta dengan Set Nutriwhite macam saya hihihi... Mostly diorang terus up beli full set terus. Kebanyakan diorang cakap jimatnya set ni. Melabur banyak sket waktu awal ja hihihi.... Kalu korang nak jimat lagi baik korang jadi ahli ja hihihi.... lagi untung tau. Nak tau details contact saya tau. 


Ok korang nanti saya kongsi lagi ya. Tata.....

Wassalam

- Hubungi -

Umi Kalsom Awang Hat
Pengedar Shaklee Sah Anda

SMS/Call/Whatsapp:
017-4997159

Email:
umie5zal@gmail.com

2 comments:

  1. hihihi... jom try sis. Memang terbaik. Rasa damai dan nyaman ja bila cuci muka dengan set asas Nutriwhite ni.

    ReplyDelete