CERITA SAYA DAN SHAKLEE YANG BANYAK MENGUBAH HIDUP SAYA

Anak Shaklee ku :) Ashraf Aqil Bin Faizal
Bila bercakap tentang apa produk Shaklee yang banyak mengubah kehidupan saya terus teringat set pertama yang saya cuba.

Set pertama yang saya cuba ialah set berpantang dan penyusuan Shaklee. Waktu tu memang tak tahu langsung tentang mana2 produk Shaklee. Nanny saya Zamila Aleiya Zahari yang introduce Shaklee pada saya. Saya cakap rekemen la apapun janji set tu sesuai untuk berpantang dan nak bagi banyak susu hihihi.... Tu la hasilnya. Zamila cadangkan saya makan ESP, Ostematrix, B Complex, Vitamin C, Vita Lea , Omega Guard dan add on Alfalfa. Mula2 saya pelik kenapa bila saya search kat internet lain yang keluar bila search set berpantang. Rupanya untuk bantu lancarkan dan pekatkan susu tu yang add on Alfalfa Complex.

Banyak sangat kebaikan yang saya dapat dari set ni. Maklumlah bersalin anak sulung ilmu memang zero. Serba tak tahu orang kata. Yang saya perasan sepanjang dalam pantang badan memang sentiasa cergas walaupun malam asyik berjaga sebab hero asyik lapar ja hihihi... Sembelit memang takde langsung once saya dah start fully consume set ni. Takut beb kalau sembelit time pantang uhuhu... Dah la saya bersalin czer.

Boleh rujuk link ni untuk set penyusuan yang saya amalkan >>>  Set Penyusuan Lengkap Shaklee

Susu badan? Alhamdulillah banyak dan siap boleh buat stok penuh peti ais. Kesian mak mertua saya conquer habis ruang tempat beku hihihi.... Badan pun dah tak lenguh2  sangat. Berat badan plak time tu memang la solid molid hihihi... Saya ni sebelum preggy underweight sebenarnya. So bila dapat berat badan ideal mmg best hahaha....

Lagi satu sepanjang berpantang memang jarang sangat la kena selsema atau demam ka. Alhamdulillah syukur sgt2. Emosi pun mudah nak kontrol. Adalah sket2 ja tersentuh tu pun acah2 manja gitu ja.

Titik mula set ni la yang buatkan saya terus continue consume set yang sama sebab produk2 ni lebih kepada general wellness dan boleh makan bila2 ja. Dan sampai sekarang la jugak saya setia bersama Shaklee.
.
Kalau nak rasa apa yang saya rasa ni kena lah try set berpantang dan menyusu ni.
.
Jom saya guide awak pulak

Wassalam

- Hubungi -


Umi Kalsom Awang Hat
Pengedar Shaklee Sah Anda

SMS/Call/Whatsapp:
017-4997159

Email:
umie5zal@gmail.com

No comments:

Post a Comment