DULU MUKA PENUH JERAWAT SEKARANG BERSIH BERSERI TANPA JERAWAT

Assalamualaikum.

Bila muka penuh berjerawat dan bernanah keyakinan diri memang akan drop. Rasa malas nak bercampur dengan masyarakat, keluar dengan kawan-kawan pun takde feel. Ada juga yang lagi dahsyat sampai memberi kesan kepada kualiti kerja seharian.

Banyak faktor yang menyebabkan berlakunya masalah muka berjerawat sebenarnya. Antaranya berpunca dari corak pemakanan yang tak seimbang, hormon yang tidak stabil, stress berlebihan dan juga menggunakan produk kecantikan yang berbahaya kepada kulit.

Ini kisah benar yang dikongsikan sendiri oleh Puan Che Wan yang pernah berhadapan dengan masalah kulit berjerawat  teruk dan bernanah akibat kedegilan beliau mencuba pelbagai produk muka di pasaran.

Testimoni diceritakan sendiri oleh tuan punya badan.

Alhamdulillah.

3 tahun konsisten Set Cantik shaklee plus Set resdung wajah saya dah bebas jerawat!

"Gambar sebelum 2012 tu, mimpi ngeri bagi saya. Muka jadi camni disebabkan kedegilan saya mencuba pelbagai produk muka dipasaran. Dan juga saya mengalami masalah resdung berserta alergik makanan laut. Start 2013, consume shaklee untuk berpantang dan milkbooster. Alhamdulillah, banyak perubahan yang sy nampak terutamanya bahagian kulit wajah. So, sy continue je makan shaklee sampai skrg. Saya takut nak cuba produk lain, shaklee je yang buatkan saya yakin!"




Set Kulit Cantik dan resdung Shaklee dah berjaya mengubah kehidupan beliau secara total. Jika anda ada masalah yang sama jangan ragu-ragu lagi untuk mencuba produk-produk Shaklee. Jika anda tak tahu mana yang sesuai tanya saya. Saya pasti akan guide anda sebaik mungkin supaya anda mendapat manfaat yang anda inginkan.

Wassalam

- Hubungi -

Umi Kalsom Awang Hat
Pengedar Shaklee Sah Anda

SMS/Call/Whatsapp:
017-4997159

Email:
umie5zal@gmail.com

Shaklee ID:
1096881

No comments:

Post a Comment