CARA HILANGKAN JERAGAT SUPAYA IA TAK SERANG WAJAH ANDA LAGI

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Jeragat adalah antara perkara yang menakutkan dan menjelikkan terutamanya di kalangan wanita. Ia bukan saja menyebabkan hilangkan keyakinan diri malah membuatkan wanita cuba mengelakkan diri dari bersosial dengan masyarakat lantaran rasa malu yang tak dapat dibendung. Hanya orang yang pernah alami saja faham macam mana perasaannya muka berjeragat teruk ni sob3x....
Ada banyak faktor yang sebabkan terjadinya jeragat. Antara punca ialah akibat pancaran matahari, kehamilan,pengambilan ubat-ubatan, rawatan hormon,penggunaan bahan pewangi dan juga hypotirodism. Kesemua punca jeragat ini membawa kepada melemahkan sistem pertahanan kulit sehingga mudah diserang masalah kulit.

Jadi apa kaedah terbaik menghilangkan jeragat?



Cara paling terbaik ialah dengan mengamalkan pengambilan anti oksidan untuk menguatkan kembali sistem pertahan kulit dan menghalang kerosakan sel-sel kulit yang menyebabkan jeragat di muka. Anti oksidan terbaik adalah Vivix. Sel-sel kulit yang sihat akan terhasil jika sel-sel badan kita terjaga dan dilindungi. Vivix diperbuat daripada anggur muscadine yang sangat tinggi anti oksidannya.


Maklumat penuh tentang Vivix di sini  Keistimewaan Vivix Shaklee


Produk yang kedua ialah Sustained Release Vita C Plus. Vitamin C bantu bina kolagen dan sekat pembentukan jeragat. Vitamin c juga berfungsi untuk menguatkan sistem antibodi badan serta mencantikkan wajah. Vitamin C sangat sinonim dengan kulit yang cantik dan awet muda.


Maklumat penuh tentang Sustained Release Vitamin C  di sini  Vitamin C Shaklee


Produk ketiga ialah GLA Complex. Jeragat berkait rapat dengan hormon yang tak menentu. Kawal hormon dan kurangkan tompok hitam di wajah dengan GLA Complex. GLA Complex juga bagus untuk kesihatan badan,kulit dan juga kuatkan antibodi badan ketika demam.



Rawat la dari akar umbi supaya masalah jeragat dapat diselesaikan secara efektif dan berkesan. Rawatan dari dalam adalah paling terbaik dan berkesan. Jika anda berminat untuk mendapat set Jeragat Premium ini mohon hubungi saya.


Wassalam

- Hubungi -

Umi Kalsom Awang Hat
Pengedar Shaklee Sah Anda

SMS/Call/Whatsapp:
017-4997159

Email:
umie5zal@gmail.com

Shaklee ID:
1096881


No comments:

Post a Comment