MAKAN SHAKLEE DAPAT CASH REBATE: MAKAN SHAKLEE PERCUMA


Dulu-dulu zaman belajar kat UiTM Lendu dulu selalu jugak beli vitamin kat Drugstore seperti Watson. Antara vitamin yang kerap umie cari ialah vitamin yang boleh naikkan berat badan hihihi... B Complex dan susu Weight Gain. Umie beli waktu dapat duit PTPTN awal sem. Kantoi hahahha.... Bila dah pilih tu bayar kat kaunter... Macam biasa lah manalah ada CASH REBATE walaupun beratus pun kau beli....


Tapi sejak kenal Shaklee baru lah tahu boleh rupanya dapat cash rebate bila membeli produk-produk seperti vitamin, skincare dan produk penjagaan rumah. Yang seronoknya cash rebate ni yang bukan buat bisnes pun tetap layak dapat cash rebate asalkan jumlah point atau Unit Value cukup haul untuk dapat bonus.



Ni adalah bonus yang customer umie dapat setelah dia beli Set Berpantang Premium Shaklee. Syok tau membeli tapi dapat cash rebate sekali.


Macam Mana Nak Dapat Cash Rebate ni?



Firstly wajib mendaftar sebagai pengedar Shaklee yang sah dahulu dengan umie untuk melayakkan diri dapat cash rebate dari  Shaklee. 

Bulan ni banyak sangat promosi yang awak boleh grab. Contohnya Promosi Set Rahmah iaitu gabungan ESP Shaklee dan Vitamin C Sustained release HANYA RM109 (termasuk postage).

Bila dah daftar pembelian pertama pun dah terus dikira point untuk melayakkan diri untuk dapat cash rebate dari Shaklee.

Selain itu bila join ahli harga vitamin jauh lebih murah berbanding harga retail. So sangat-sangat berbaloi.



Macam Mana Kiraan Untuk Dapat Cash Rebate ni?



Boleh rujuk table bawah ni untuk kiraan cash rebate atau bonus. Car kira bonus sama ja untuk semua orang. Cuma yang membezakan ialah berapa percentt point yang kita dapat. Itu yang membezakan berapa Cash Rebate yang kita akan dapat nanti. Jom umie buat contoh mudah.

Kita ambil contoh bagi sebotol RES-V



Harga sebotol RES-V jika sudah daftar sebagai ahli ialah Rm428. 

UV ialah 115 untuk sebotol Res-V.

Jom kita tengok perbezaannya.


Beli sebotol cash rebate RM0
2 botol=RM38.80
3 botol=RM93.12
4 botol=RM124.16
5 botol=RM155.20
6 botol=RM256.08
7 botol=RM298.76
8 botol=RM341.44
9 botol=RM384.12
10 botol=426.80


Perasan tak perbezaan jumlah rebate bila jumlah belian Res-V meningkat?. Cukup 10 botol dah layak dah menikmati sebotol Res-V SECARA PERCUMA :).


Capai 21% automatik Rank Up sebagai Supervisor dengan income 4 angka



Guna Cash Rebate Shaklee Beli Vitamin Ibarat Dapat Vitamin Free


Bila Shaklee bank in Cash rebate pertengahan bulan seterusnya bolehlah kita gunakan untuk beli semula Vitamin kesihatan untuk kegunaan sekeluarga. Kalau beli vitamin dekat Drugstore dapat tak Cash rebate macam ni?


Haaa... itulah keistimewaan membeli di Shaklee. Ada banyak pilihan produk untuk awak cuba. Antaranya vitamin-vitamin untuk semua peringkat umur, produk penjagaan wajah, produk penjagaan rambut dan juga produk pembersihan rumah.


JOM HUBUNGI UMIE SEKARANG!!!

W/A: www.wasap.my/60174997159/naksetkurusshaklee


FB: https://www.facebook.com/umikalsom.awanghat?mibextid=ZbWKwL


Tiktok: tiktok.com/@umikalsomawanghat




#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#pengedarshakleepuchong
#pengedarshakleemalaysia






No comments:

Post a Comment