KENAPA PILIH SHAKLEE DALAM BANYAK-BANYAK PRODUK LAIN?

Kenapa pilih SHAKLEE dlm byk2 produk?

1.Saya pilih first sekali sbb ianya berkesan pada saya dan family.Ye sy adalah pengguna tegar Shaklee.Namakan produk Shaklee mane yg sy tak pernah cube.. kebykan da sy cuba.. dan kesannya mmg superb.Saya suka saya suka.

2.Niat pd mulenya bukan nk menjual pun lebih kepada nk BERKONGSI kebaikan sebenarnya.nak org sekeliling kenalan hidup sihat. Produk superb mestilah dikongsi bersama kan..

3.Tup2 bile berkongsi ade yg nk buat  pembelian..dan dari situ la bermulanya saya menjadi seorang PENGEDAR PRODUK. Alhamdulillah sehingga kini masih setia masih seronok berkongsi kebaikan bersama anda semua.

4.yg bestnya jual Shaklee nie sbb die boleh buat secara online jer takyah ade premis/kedai... modal yg kecil (sekadar yuran keahlian ) ..takyah nk urus stok (sy tk pernah beli stok byk)..takyah nk urus pekerja (semua pihak Shaklee yg uruskan)
Bisnes sy nie sekadar memerlukan sy berkongsi kebaikan je... simple as that.

Nak jugak jadikan Shaklee satu kerjaya? Meh hubungi saya segera.

Nampak tak yuran HANYA RM69???? Nak join ahli percuma????? Boleh saja. Cepat hubungi saya. Saya akan terangkan caranya 😉. Selamat berhari raya korang. Makan jangan banyak sangat ya. Stay healthy but happy okey 😉

No comments:

Post a Comment