PENGHIDAP ASTMA KRONIK SEMBUH GARA-GARA VITAMIN INI

Bismillah, terpanggil untuk share dengan korang semua. Saya sendiri mendengar perkongsian beliau

Pengidap Asthma Kongsi Pengalaman Ngeri Yang Akhirnya Kembali Sihat.

Tangan saya setiap hari akan berdarah. Saya akan balut jari saya setiap hari dengan plaster. Sendi sendi saya sangat sakit. Perlu pakai sarung tangan sebanyak 3 lapis untuk memandu kerana kesakitan.

Sambil bercakap dia menitiskan air mata berkongsi pengalaman ini.



Jangan kata dia, kami pendengar turut mengalirkan air mata, seolah seolah merasai kesakitan yang beliau hadapi.

9 bulan beliau mengamalkan vivix dan kesan nya ada rakan memuji beliau kelihatan cantik, dan rutin harian membalut jari menggunakan plaster tiada lagi.

Pendarahan dan sakit sendi berlaku kesan daripada steroid yang diambil.

Lama kelamaan setelah konsisten mengamalkam vivix penyakit beliau telah hilang, asthma yang dihadapi sejak kecil telah tiada, dia kembali sihat.

Semua aktiviti yang disukai telah boleh dilakukan tanpa penderitaan.

Mula-mula nak beli vivix dia rasa sangat mahal tau. Tapi akhirnya dia mencuba. Bila dah cuba pasti jatuh cinta.

Beliau nak beli vivix beri pada ibu bapa, mertua, anak-anak. Tapi tak ada duit. Part ni memang sayu. Beliau cakap 'what to do... No money... Go and find lor.. Dan airmata beliau mengalir laju. Seluruh dewan senyap sunyi. Petugas bergegas naik ke pentas bagi tisu 😞😞😞. Tersentuh sangat-sangat.

Beliau cuba kongsi kebaikan vivix pada orang-orang terdekat tapi erm, rejection dimana-mana

Akhirnya beliau berkongsi kebaikan dengan orang lain, orang yang dia langsung tak kenal. Beliau pergi mencari orang luar yang tiada kaitan persaudaraan. Bukan sahabat. Alhamdulillah ramai yang menerima.

Dia mula dapat membeli vivix free untuk diri sendiri hasil jualan vivix (bonus shaklee), dan lama kelamaan, bisnes berkembang dan sekarang teguh dengan Shaklee dengan rank Master Koordinator dengan pendapatan 5 angka sebulan.

Perkongsiaan beliau sangat mengujakan, Beliau ialah Master Ng Siew Fang.


Untuk order Vivix boleh cuba 2 cara nih :

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

 Cara 2 – Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Penghantaran ke rumah anda adalah percuma sekiranya anda berada di sekitar Puchong. Saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Putra Height, Saujana Puchong dan Saujana Putra. 

Umi Kalsom Awang Hat
Call/SMS/Whatsapp : +6017.4997159

No comments:

Post a Comment