JOM REBUT PELUANG TAMBAH PENDAPATAN DENGAN KOS YANG RENDAH TAPI BERBALOI

Assalamualaikum dan selamat tengahari semua.

Dah lunch ke kawan2 semua? Hari ni Umie nak war2 kan pencarian untuk mencari bisnes partner untuk menambah pendapatan sampingan, mengisi masa terluang dan juga golongan yang sedang mencuba atau berjinak untuk mengamalkan pemakanan makanan suplemen untuk kesihatan keluarga. Umie mencari rakan2 yang masih mencari2 nak buat bisnes apa untuk menambah pendapatan atau mengisi masa lapang. Umie membuka peluang anda untuk sama2 menyertai #legasigegarsuperlady untuk sama2 maju ke depan demi kelangsungan hidup di masa hadapan.

Tawaran ini terbuka kepada sesiapa sahaja yang berumur 18 tahun ke atas. Jika anda tergolong dalam golongan kat bawah ni anda sangat di alu2 kan :

👉 Suri rumah yang agresif tambah 
      pendapatan
👉 Pelajar yang tak nak bergantung pada 
      loan semata-mata
👉 Lepasan graduan yang masih mencari 
      kerja
👉 Penganggur
👉  Dah kerja tapi comitment bulanan 
       terlalu tinggi
👉 Mereka yang nakkan kehidupan stabil
      selepas persaraan
👉 Mereka yang sentiasa nak improve
      pendapatan keluarga
👉 Mereka yang nakkan income tambahan
     untuk penuhi keinginan melancong 
👉 Sesiapa sahaja yang ada passion dan 
      rajin 
    

KENAPA ANDA PERLU PILIH KAMI DAN SHAKLEE??


💐 Anda hanya perlu melabur RM68.90 (tak termasuk pos) sebagai permulaan modal. Anda juga ada pilihan untuk join ahli secara percuma 😍😍😍😍. Anda decide yang mana pilihan kalbu.

💐 Shaklee mempunyai #landmarkstudy yang menjalankan perbandingan terhadap pengamal produk shaklee selama 20 tahun berbanding mereka yang mengamalkan vitamin lain dan mereka yang langsung tak mengambil sebarang suplemen. Kajian ini turut diperakui oleh pihak tidak berkepentingan. Anda tak perlu sangsi dengan keberkesanan produk Shaklee.

💐 Ada kelulusan KKM & sijil Halal. Anda tak perlu risau tentang status halal lagi.

💐 Syarikat sangat telus dengan setiap produk yang dihasilkan. Anda boleh access laman web rasmi Shaklee untuk sebarang kemusykilan dan juga boleh rujuk pakar nutrisi yang terlatih. 

💐 Sistem pembahagian bonus Shaklee sangat tersusun,sistematik dan secara online. Anda tak perlu risau dan ragu-ragu lagi.

💐 Pelbagai keistimewaan menanti untuk anda rebut seperti bonus kereta,bonus trip percuma, bonus leadership dan bonus convention. Anda hanya perlu berusaha untuk mencapainya 😉

💐 Bisnes secara online. Anda tak perlu buka kedai. Jimat 💸💸💸💸.

💐 Anda tak perlu hire pekerja 

💐 Anda bakal bernaung di bawah group yang sangat ohseme dan aktif. Anda hanya perlu proaktif dan rebut peluang yang datang.

Wow.... Mesti anda dah teruja kan???? Apa tunggu lagi. Bermula lah dengan langkah pertama kerana selagi anda tak bermula anda tergolong dalam golongan yang rugi.

Bertindak lah sekarang supaya anda tak perlu menyesal kerana tidak bertindak sekarang 😊😊.



Hubungi bisnes mentor pilihan anda iaitu Umie (017.4997159) dan sama2 kita mengorak langkah bersama-sama.

Pengedar Shaklee & Mentor Pilihan Anda
Umie
017.4997159

No comments:

Post a Comment