JOM MELAWAT KEDAI ONLINE KAMI

Assalamualaikum semua.

Ahkak-ahkak,adik-adik,abang-abang dan makcik pakcik semua tengah survey nak beli vitamin dengan siapa ke?  Meh la shopping dengan saya 😉😉😉.

Untuk mereka yang nak berurusan pembelian Shaklee dengan ahkak korang boleh pilih medium mana yang korang suka 😉😉
.


Yang pertama Personal Facebook ahkak iaitu Umi Kalsom Awang Hat. Selalunya saya suka share pengalaman sendiri menggunakan produk Shaklee, pengalaman kastemer2 saya kat sini dan juga sharing sedikit sebanyak tentang diri ahkak untuk korang kenal2 😉. Gaya santai2 aje.


Yang kedua FB Page iaitu Kekal Sihat Selalu. Kat sini lebih kepada sharing tips, promosi produk2 shaklee, testimoni dan feedback dari kastemer 😉


Keempat ialah Instagram di bawah nama @umikalsomawanghat . Kat sini lebih kepada sharing tips, promosi produk2 shaklee, testimoni dan feedback dari kastemer.


Seterusnya ialah Blog di bawah nama www.mamaashraf.blogspot.com. Himpunan entry berkaitan kesihatan, produk2 tips kekeluargaan, isu semasa dan juga lain2. In Sha Allah akan lebih versatile untuk anda semua golongan 😊.

Jom korang mohon like dan komen kat kedai2 alam maya ahkak.  U follow me i follow u back 😁😁😁
.
Lagi satu kedai ahkak jugak buat services penghantaran produk shaklee secara cod ke sekitar Puchong,  Saujana Puchong, Putra Perdana, Shah Alam dan Putra Height.
.
Untuk pengeposan produk jugak disediakan ke seluruh Malaysia..
.
Sapa yang nak order meh contact ahkak samada melalui wassap, pm, message atau calling pun boleh.
.
Nah simpan no ahkak umie ye 👉 017.4997159

No comments:

Post a Comment