NAK CANTIK TAPI BAJET KURANG?VITAMIN C KAN HADO

Nak cantik ni memang sifat lumrah manusia kan... Nak cantik secara natural kenalah jaga kesihatan dari dalam. Vitamin c memang pilihan terbaik bagi mereka yang nak cantik tapi bajet agak kurang.
.
Tau kenapa???
.
Vitamin C ni sangat jimat sebenarnya. Sebotol ada 180 biji. Tahan sehingga 6 bulan.
.
Apa kebaikannya?
.
Sangat banyak. Antaranya yang anda mesti suka ialah ia mencantikkan struktur kulit wajah,melicinkan wajah dengan menghilangkan kesan-kesan jerawat. Hasilnya kulit lebih halus dan mulus.
.
Jangan tak tahu dalam vitamin C ada kolagen yang baik untuk wajah. Sebab itulah ramai yang kulit makin gebu gebas lepas rajin telan vitamin c.
.
Satu lagi yang mungkin anda tak perasan. Vitamin c shaklee ni dipaternkan sustained release. Bila kita makan Vitamin C khasiatnya akan dilepaskan secara perlahan-lahan selama 5 jam. Jadinya tiada khasiat vitamin c yang dibazirkan melainkan diserap sepenuhnya oleh tubuh badan kita.
.
Wow.... Impress tak? So kalau anda nak cantik Vitamin C memang permulaan yang baik. Believe me. Tak tipu punya. Meh baca testimoni kat bawah ni. Kita punya testimoni semua real tau. Takde ciplak2 punya 😉😉.





Jom try. Sebotol RM92.50 sahaja. Sangat berbaloi untuk 6 BULAN PENGGUNAAN.
.
Jangan lengah lagi. Hubungi 017.4997159 sekarang jugak. Jom lawa dengan sihat bersama-sama. Jangan risau dengan setiap pembelian disertai dengan konsultasi yang lengkap.

No comments:

Post a Comment