TESTIMONI VIVIX SHAKLEE UNTUK PESAKIT DIABETES ATAU KENCING MANIS

Assalamualaikum semua. Apa khabar? Memang indah suasana pagi ni kan.... Cuaca yang nyaman ja. Alhamdulillah Allah masih lagi bagi peluang kita bernafas pagi ni. Syukur sangat Allah bagi kelapangan pada saya untuk update entry pagi ni. Rezeki jugak tu. Konsep rezeki kan luas :).

Ok la sebelum saya melalut dengan intro yang panjang terus straight to the point la. Rasanya ramai yang dah tau bulan ni promosi Vivix Shaklee kan? Tinggal sehari saja lagi promosi ni nak berakhir. Ramai sungguh yang borong Vivix macam borong ikan kat pasar hahahaha.... Vivix mahal?????
Bagi yang tak tahu keberkesanan dan kehebatan Vivix saja yang akan cakap macam tu. Kalau tak percaya cuba la dulu. I dare you okay (cabar ni).

Tau kan dah ramai pesakit diabetes atau kencing manis berjaya turunkan kandungan gula dalam darah dan tak kurang jugak yang tak perlu suntik insulin selepas amalkan Vivix? haaa.... Sebab itu la saya rasa terpanggil nak buat entry khas tentang testimoni Vivix shaklee dan diabetes. Jom kita baca satu persatu. Disclaimer satu saya tak overclaim okay. Ni semua testimoni dari kastemer sendiri. Tak baik tau menipu. Berdosa besau.

Himpunan Testimoni Pesakit Diabetes dan Vivix Shaklee



Testimoni 1 : Pesakit diabetes jadi lebih sihat dan boleh jalani aktiviti harian seperti biasa. Gula dalam darah jugak turun dengan banyak




Testimoni 2 : Bacaan gula dalam darah kembali normal. badan bertenaga dan penglihatan semakin pulih




Testimoni 3 : Suami Puan Fillah berjaya turunkan kandungan gula dalam darah dari bacaan 20 kepada 6. Padahal belom habis sebotol vivix pun lagi. Dasat kan?




Testimoni 4 : Ni kakak saya sendiri. Dia berjaya turunkan kandungan gula dalam darah dari 8.6 ke 6 dalam masa 2 minggu sahaja. Boleh klik di sini untuk cerita penuh >>>> Kakak Saya Berjaya Turunkan Kandungan Gula Dalam Darah Dengan Vivix



Testimoni 5: Berjaya turunkan bacaan gula dalam darah daripada 18 ke 9.1  dan badan semakin sihat hasil amalkan Vivix Shaklee. Badan pun dah takde sakit2 lagi.



Testimoni 6 :  Penghidap diabetes selama 11 tahun berjaya turunkan kandungan gula dalam darah sehingga 8mmol/L. Sebelum ni belas2 ja bacaannya. Anak mana tak hepi kan?




Testimoni 7 :  Kandungan gula dalam darah turun dan pesakit dah tak bangun malam buang air lagi. Kastemer sangat puas hati sampai nak repeat order tau



Macam mana? Nampak tak ramai yang berpuas hati orang yang mereka yang sayang kembali bertenaga,jadi lebih sihat dan ceria. Kalau saya betul-betul nak list down testimoni mereka yang berjaya kurangkan simptom2 diabetes memang mau 3-4 muka surat. 

So apa tunggu lagi. Gembira kan hati orang yang tersayang dengan hadiah sebotol Vivix. Nak lagi murah beli 2 botol terus. Anda akan dapat :

  1. Keahlian percuma bernilai RM68.90
  2. Penghantaran percuma ke seluruh Malaysia bernilai RM10.60
  3. Cash back bulan hadapan
  4. Layak buat pembelian dengan harga ahli
  5. Layak mendapat konsulatasi secara percuma
  6. Layak menyertai group Ireach family yang sangat ohseme
Total penjimatan ialah sebanyak RM200++

Jadi..... jangan berlengah lagi. Hubungi saya sekarang jugak. 


                                                                       Umi Kalsom
017 4997159
Pengedar Shaklee Di Puchong
COD Area : Puchong, Bandar Kinrara, Saujana Putra, Putra Height, Shah Alam
FB : Umi Kalsom Awang Hat
Instagram : www.instagram.com/@umikalsomawanghat

No comments:

Post a Comment