BONUS SHAKLEE DAH MASUK DAN SAYA SERONOK SANGAT






Alhamdulillah di saat tengah-tengah bulan Allah kurniakan rezeki. Bonus shaklee dah masuk dan saya memang seronok sangat. Shaklee tak pernah lewat bayar bonus. Selalunya awal ada lah hihihi...
Tak sampai 15 haribulan dah kecoh mak kita jerit " Bonus Shaklee dah masuk".

Rasa macam tak henti nak ucap syukur sebab di saat orang lain dok mengira detik dan hari nak tunggu next gaji kita merasalah jugak bonus yang muncul di tengah-tengah bulan. Ibarat jumpa mata air kat tengah-tengah padang pasir... Haa... camtula ibaratnya hihihi (over pulak mak ngah).

Apa saya nak buat dengan bonus yang saya dapat? blink3x...... Banyak sangat...... Tambah-tambah pulak sekarang ni dok struggle buat persiapan terakhir sebelum pindah ke rumah baru. Memang banyak sangat nak dibuatnya.

So bonus kali ni nak buat beli cat untuk rumah baru hihihi... jom uolsss.... semangat nie. Syukur sangat-sangat sebab diberi peluang kenal shaklee. Sekurang-kurangnya tak payah guna duit gaji kan? hehe... senyum sampai telinga, Encik suami pun suka sebab si isteri pandai cari rezeki lebih. Sapa nak bagi duit kalau kita tak usaha sendiri kan? Masuk tandas pun kena bayar rm0.20 tau.

So pada sapa-sapa yang nak dapat bonus macam saya belom terlambat untuk anda bertindak. Modal tak banyak pun. Cuma RM68.90 SAHAJA YURAN SEUMUR HIDUP.





Banyak tak? In Sha Allah setakat hari ni sejak saya join shaklee di bawah group Ireach  memang sentiasa dibantu dengan informasi berguna,consulatation, motivasi berterusan dan pelbagai aktiviti yang sangat-sangat membantu saya tambah jumlah bonus setiap bulan.

Jika anda berminat nak jangan segan-segan hubungi saya okay.....

Nota kaki : Jadi ahli bulan ni dapat  sebotol Vita Lea secara PERCUMA 




No comments:

Post a Comment