1001 Sebab Saya Jatuh Cinta Dengan Peppermint Ginger Plus

Assalamualaikum w.b.t.

Haaa... Tajuk macam poyo gila kan? Actually memang poyo pun kuang3x... Saja nak story dengan semua yang sudi baca post saya hari ni. Saya nak pecah rahsia sebab asbab saya suka sangat dengan Peppermint Ginger Plus (PGP) ni.


Ceritanya macam ni saya start cuba PGP ni sejak preggy kali kedua dalam bulan 3 baru-baru ni. Preggy kali ni masalah angin dalam badan memang agak dahsyat la. Tak boleh silap makan sket sokmo rasa nak muntah,sebu perut la sampai lembik badan ni ha.
.
Ye la kan takkan la asyik nak mc jer. Alahan saya kali ni start pukul 4 petang onward. Sampai waktu macam tu ja mula lah rasa macam nak baring ja. Penyelesaiannya saya pilih nak cuba PGP ni. Sebab baca buku nutrisi PGP ni bagus untuk ibu hamil yang ada alahan yang teruk atau angin satu badan.
.
2-3 hari pertama cuba PGP saya tak nampak sangat ada beza ke x. Saya telan ja PGP ni dalam 3 biji sehari. Frust jugak la macam takde effect ja uhuhu... Ringan mulut tanya kwn2 camna lagi nak buang angin dlm badan. Upline saya gtau dia suka kulum ja PGP ni bila badan berangin atau perut sebu. Saya pun cuba cara kulum pulak. Serius kesannya lebih cepat. Perut rasa selesa sangat. Nak makan pun xde rasa takut2 lagi.
.
Cara ke3 yang saya guna paling berkesan. Saya larutkan 3 biji PGP dalam air panas pastu minum sampai habis. Walaweh.... Super duper cepat dapat kesan positif. Pernah saya kena cirit birit waktu preggy ni. PGP la yang saya cari. Alhamdulillah cepat ja hilang masalah cirit birit saya.
.
Gitu lah ceritanya... Kalau korang kat tempat saya tak ke korang pun jatuh cinta dengan PGP ni jugak kan??? Kalau dulu dengar cakap orang ja produk ni best. Sekarang saya sendiri dah rasa #shakleeeffectsaya. Kalau ada ibu hamil yang ada masalah angin atau alahan memang ini lah yang saya akan suggest dulu 😁😁😁. Bak kata orang tak kenal maka tak cinta kan 😍😍😍.
.
So korang kalau ada masalah angin satu badan,alahan waktu hamil,selalu cirit birit cuba lah PGP ni. Kena dengan cara makannya masalah korang In Sha Allah akan selesai.



Kalau rasa nak cuba hubungi Umie (017.4997159) okay 😉.  Harga pun cuma RM47.50 sahaja tau.

Ok korang take care. Happy weekened untuk semua.https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=96cef91ce78fa11066456db9b1275661

No comments:

Post a Comment