BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU MENGHILANGKAN KETAGIHAN MEROKOK

Assalamualaikum semua. Dah lama Umie tak berkesempatan kemaskini belog tercinta nie. In Sha Allah sedang mencuba membahagikan masa supaya sentiasa ada masa untuk berkongsi tips2, panduan dan lain-lain dengan semua pembaca.

Mesti ramai yang dah pernah dengan VIVIX kan? Dah mesti ramai jugak tahu yang Vivix ni mampu membantu menghilangkan ketagihan merokok bagi perokok tegar. Persoalannya bagaimana Vivix membantu menghilangkan ketagihan merokok? Haa.... itula yang bakal umie olah dalam entry kali ni supaya semua orang faham cara Vivix memainkan peranannya.


Bagaimana Vivix Membantu Menghilangkan Ketagihan Merokok?



1. Vivix men- detox kan nikotin dari dalam darah, organ dan sebagainya. Bila nikotin dalam badan dah takde rasa ketagih nak nikotin itu pun hilang.

2. Orang merokok merasakan satu "feeling" apabila mereka menghisap rokok. Ini lah puncanya bila mereka ni berhenti merokok, otak seolah-olah memanggil-manggil  untuk hisap rokok semula bagi mendapatkan "feeling" tersebut. Vivix boleh memberikan "feeling" tersebut yang buatkan mereka ni tak rasa terpanggil untuk merokok.

3. Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdrawal ini teruk jugak la. Sebab itu lah apabila seseorang tu berhenti merokok mengejut pelbagai penyakit datang menyerang. Senang nak terangkan badan "terkejut" dengan keadaan badan yang dah tiada nikotin. Ni la peranan encik Vivix  untuk meredakan kejutan tersebut.

Macam tu la caranya Vivix memainkan peranannya untuk membantu perokok menghilangkan ketagihan merokok. Dicadangkan sebaiknya Vivix diambil bersama DTX Complex untuk detoks segala benda yang ada dalam organ dalaman terutama hati.

Testimoni Mereka Yang Berjaya Berhenti Merokok Dengan Vivix












Untuk melihat dan membaca bagaimana Vivix membantu:

1.  Melambatkan penuaan sila klik >> >>>>>>>  Vivix Anti Penuaan

2. Membantu untuk berhenti merokok >>>>>>>Vivix Bantu Untuk Berhenti Merokok


Sekarang jelas tak bagaiman vivix membantu menghilangkan ketagihan merokok?  Bukan lah shaklee sengaja claim mampu buat perokok tegar berhenti merokok tanpa asas yang kukuh, 

Umie nak share berita baik bagi mereka yang teruja nak bantu suami hilangkan ketagihan merokok kerana bulan ini Vivix boleh didapati dengan harga jauh lebih murah berbanding bulan-bulan yang lain. Saya sedang dalam usaha untuk bantu suami berhenti merokok. Saya akan share hasilnya nanti. Jom join saya sama-sama bantu suami kita supaya hidup lebih sihat. Chewaahhh...

Hubungi saya segera bagi mendapatkan Vivix untuk diri sendiri dan juga pasangan anda.

Umi Kalsom
017 4997159
Pengedar Shaklee Di Puchong
COD Area : Puchong, Bandar Kinrara, Saujana Putra
FB : Umi Kalsom Awang Hat
Instagram : www.instagram.com/@umikalsomawanghat


No comments:

Post a Comment