Pengedar Shaklee Puchong Yang Terbaik Dan Efisien

Assalamualaikum semua.....

Dah makan tengahari ke belum? Saya dah selamat menjamah hidangan tengahari. Alhamdulillah kenyang dah. Rehat ada lagi 20 minit. So curik masa la sikit untuk update belog ku yang tercinta ni.

Sebenarnya saya nak bagitau bahawasanya saya adalah pengedar shaklee di Puchong yang Terbaik. Saya sentiasa bersedia untuk memenuhi permintaan anda bagi sebarang pembelian produk shaklee yang memang thorbaikkkkk...

Pada yang sedang mencari-cari supplement shaklee tak payah lagi risau kerana saya akan membuat penghantaran ke depan pintu rumah anda yang berada di sekitar Puchong, Putra Height dan juga Saujana Putra.

Jangan segan-segan untuk menguhubungi saya bagi mendapatkan vitamin kesukaan ramai ini. Untuk pengetahuan semua promosi Vitamin E sedang berlangsung dan bakal habis tak lama lagi. Jadi jangan lepaskan peluang hebat ni.

SIAPA CEPAT DIA DAPAT !!!!!!


Kebaikan Vitamin E Complex 


  • Mengurangkan parut dan masalah jerawat
  • Mengawal masalah kulit berminyak
  • Membantu mengurangkan eyebag
  • Mengatasi masalah whiteheads & blackheads
  • Menggalakkan kulit & rambut menjadi sihat
  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas
  • Mengatasi masalah jeragat
  • Sangat bagus dibuat sebagai masker
  • Melambatkan proses penuaan
  • Membantu melancarkan peredaran darah
  • Mencegah penyakit jantung
  • Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk/alzhiemer
  • Merapatkan hubungan suami isteri - vitamin cinta

Apa yang istimewa Vitamin E Shaklee ni???



Vitamin E Complex with GRAPE SEED EXTRACT! 

Kebaikan berganda kerana antara kebaikan grape seed extract ni adalah, 20kali lebih berkuasa daripada Vitamin E dan 50 kali lebih besar daripada Vitamin C.

Vitamin E adalah vitamin larut lemak. Selain itu ia juga tinggi antioksidan. Secara tidak langsung..jika anda mengamalkan pengambilan vitamin E secara konsisten ia akan melindungi kulit anda secara keseluruhan terutama dibahagian wajah agar tidak sunburn. Tidak tua sebelum usia. Ada ke yang nak tua sebelum usia??? Mesti tak nak kan?!

Amalan memakan vitamin E dan vitamin C secara konsisten adalah langkah dan usaha memberi perlindungan kepada kulit yang paling baik. Mengelakkan kulit mudah sunburn juga fungsi vitamin C itu sendiri akan menghasilkan kolagen pada wajah dimuka anda.

Vitamin E dan Vitamin C adalah padanan terbaik untuk kulit anda. Beli untuk mak ayah pun boleh tau. 


Jadi jangan lengah-lengah lagi. Cepat hubungi saya dengan segera. Anda juga boleh dapatkan supplement lain mengikut keperluan anda. Jika menginginkan konsultasi dari saya pun boleh. Percuma sahaja. tak ada GST hihihihi.... Saya sentiasa mementingkan service selepas pembelian yang terbaik.


Untuk keterangan lebih lanjut boleh klik link di bawah ini >>>>



Bagi yang berada di luar Puchong dan kawasan sekitar saya akan membuat penghantaran melalui pos laju. 


Umi Kalsom
017 4997159
Pengedar Shaklee Di Puchong
COD Area : Puchong, Bandar Kinrara, Saujana Putra
FB : Umi Kalsom Awang Hat

No comments:

Post a Comment